Dj Charlie Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kjøpt Joystick, men den innfrir ikke forventningene helt. (treg responstid) Joysticken er trådløs så det er nok noe av grunnen, men tok sjansen ettersom den skulle være bra. Kjøpte joysticken hos Elkjøp om lørdagen. (2dager siden) Kan jeg benytte meg av kjøpsloven, å få returnert pengene? Mener jeg har hørt at Elkjøp har 30dagers åpentkjøp? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kjøpeloven kan du nok ikke bruke, men 30 dagers returrett kan kanskje gå. Hvis du har alt komplett og den ser helt ny ut kanskje for 30 dagers returrett gjelder ikke på foto, data og sånt. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skal nok gå å bruke 30 dagers opplegget, ser at de selger det som er blitt levert inn billigere! Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Kan kanskje tørke av noen finger merker, men ellers i tipp topp stand... Har plastikken som den lå i fremdeles også. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da er det ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå