Umbra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bildet jeg bruker som avatar er opprinnelig 151 x 113 piksler. Jeg trenger en redigert versjon som er på 48 x 48 piksler, da jeg har funnet ut at det er mange andre fora som ikke tilpasser størrelsen på bildet automatisk og heller nekter meg å bruke det. Jeg har verken peiling eller programvare for å gjøre dette selv, så jeg lurte på om det kanskje var noen her som kunne gjøre det for meg. http://www.home.no/umbra2/Eclipse.jpg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En enkel sak i photoshop. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takk skal du ha! Jeg ser at filen ble en god del større i KB. Er det mulig å få ned størrelsen uten nevneverdig kvalitetstap? Kanskje jeg skulle gå til anskaffelse av Photoshop, riktig nok ikke utgaven for profesjonelle, men Elements. Tror ikke den er så dyr. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vi har faktisk en helt egen tråd når det gjelder avatarer, du finner den her, for og gjøre bildene mindre (filstørrelse) har fargoth lagt ut en forklaring i slutten av tråden her Denne tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg