Sidious Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva slags utdanning har du? Har du gått på yrkeslinje og fått jobb etterpå, eller har du generell studiekompetanse og har fortsettet med studier på universitet/høyskole? Hvordan opplevde du studiene dine? Interessert i å høre hvordan folk flest har det... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hiver meg på her jeg, selv om jeg enda har et år igjen av min allmenne studieretning på vgs. Etter at jeg er ferdig med vgs, står militæret for tur, før jeg kanskje søker meg inn på BI på eiendomsmekling. Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fullførte min allmenne studieretning med fysikk, matematikk og systemutvikling som studieretningsfag i fjor sommer. Da startet jeg rett på videre studier på Universitetet i Oslo under lektor- og adjunktutdannelsen i realfag med fysikk og matematikk. Om en uke starter mitt 3. semester her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har fagbrev som IKT-driftsoperatør. Siden det ikke er så lett å få seg jobb når man kun har fagbrev, og lønnen i tillegg er dårlig, starter jeg på forkurs til ingeniørutdanning på onsdag. Dette tar et år, så jeg tar sikte på å begynne på dataingeniørlinjen i Oslo til neste år. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hm.. sitter på jobb og har ikke no å gjørra så jeg skriver her (kanskje fordi det er luch??) Jeg har akkurat begynt som IKT-Lærling på Statenskartverk i hønefoss. Tok GK elektro første året også IKT. Er helt ok jobb! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg gikk Økonomiske og almenenfag ved Brekkeby videregående skole. Tok ex. phil under førstegangstjenesten. (Samarbeid mellom voksenopplæringen og UiT) Har fullført mellomfag i historie ved HiT (Høyskolen i Telemark). Tok Ex. fac og digitalt samfunn, digital kultur kurs ved HiT Har et halvt år ved Teologisk fakultet ved UiO Går nå på Jus i Oslo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hm.. sitter på jobb og har ikke no å gjørra så jeg skriver her (kanskje fordi det er luch??) Jeg har akkurat begynt som IKT-Lærling på Statenskartverk i hønefoss. Tok GK elektro første året også IKT. Er helt ok jobb! Spør sjefen din om de har bruk for en IKT-driftsoperatør med meget godt bestått på fagprøven. En kvinnelig en sådan. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hehe. jeg tror nesten du må legge inn en søknad som alle andre Statens kartverk avd Hønefoss. Nå vet du det) Det jeg mente var Lunch. ik luch^^ Endret 16. august 2005 av Erzoul Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hiver meg på denne goså Almenfag, matte, fysikk og kjemi Cand Mag ved NTNU, med hovudvekt på informatikk Hovudfag Informatikk UiO Jobber med systemutvikling/webutvikling ved UiO no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå