Skrekkugle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Huska ikke om det fulgte med en cd med disse, isåfall har jeg somla den bort, så jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg finner driverne til det innebygde WLAN kortet i g556e? Har prøvd intelsiden men ikkeno der fungerer. Syntes å huske det var et intel kort. Takker på forhånd Lenke til kommentar
EvilDuck Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det skal vel følge med en ECS Utility Disk med disse PC'ene. Det er mulig du kan finne noe å laste ned fra ECS/Elitegroup sine websider. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Huska ikke om det fulgte med en cd med disse, isåfall har jeg somla den bort, så jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg finner driverne til det innebygde WLAN kortet i g556e? Har prøvd intelsiden men ikkeno der fungerer. Syntes å huske det var et intel kort. Takker på forhånd 4670777[/snapback] Har nettopp hatt samme problem. Driverene ligger ikke på ecsusa.com eller på den taiwanske siden. Har selv også rotet bort cd'ene som fulgte med PC'en Etter en times søking rundt på nettet fant jeg det Wlan kortet som er i PC'en er fra Intel, og driver kan lastes ned fra intel sine sider Intel PRO/Wireless 2200BG http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...&ProductID=2259 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå