|FSK| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nettopp fått Canon EOS 350D i hus, men ble litt skuffet når jeg la merke til dette. Bildene blir slik (lagt ved et). Er det noe jeg ikke har gjort, som burde vært gjort? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er noe alvorlig galt med det bildet, men uten å se orginalbildet så er det vanskelig å si noe detaljert. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ta å kikk i bruksanvisningen. Det der ser ut som et dårlig mobilbilde. For å utnytte ditt kamera må du ha kontroll på dette: 1 Fokus 2 Lukkertid 3 Blender 4 Hvitbalanse 5 ISO Ta en titt her. og i bruksanvisningen til kameraet ditt. Ofte følger det med en cd med en god starting guid til ditt kamera. Lykke til! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Undersøkte litt, og bestemte meg for å dra tilbake til butikken. De konkluderte med at bildebrikken var ødelagt, og ga meg et nytt kamera pluss bæreveske fra Canon. Fornøyd nå? JA. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En fin udgang på den historie Tillykke med dit (andet ) nye kamera ... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Og jeg som skulle til å si at det var sikkert fordi det var et Canon kamera..... Neida, lykke til med kameraet ditt Lenke til kommentar
Jove Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei, bra det gikk bra. Er bare litt nyskjerrig: Såg bildene slik ut på lcd-skjermen på kameraet også? mvh Jan Ove Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jupp. Var derfor jeg først trodde lcd-skjermen var ødelagt, men de var like ødelagt også på maskinen. Gjennom søkeren var derimot alt normalt. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 klart det var fint gennem søgeren - der ser du gennem optikken via et spejl uden elektronisk indblanding. på f.eks. FZ20 er søgeren en elektronisk gengivning af hvad brikken ser, så der havde fremgået også i søgeren Blot til orientering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå