Digidice Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Heisann. Lurer på er det noen andre som har dårlig erfaring med netshop sine returer. Jeg har nå ventet 2 mnd på og få pengene igjen for et skjermkort fra di. Har purret og purret og di tar dagervis på og svare mail, og når di svare er di veldig korte i svara. Sier di har sendt purring til teknikker osv men ingenting skjer. Har også en venn som sendte in en psu der og etter en mnd tok han kontakt og da sa di at di hadde glemt den ut. Så er det andre som har dårlig erfaring fra di? Har di store problemer så må di nesten ansett mer forlk på verkstedet ikke la det gå måneder for oss som venter. _-Frustrert kunde-_ Endret 15. august 2005 av Digidice Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har opplevd alt fra 2 mnd, til 2 timer, så det svinger VELDIG. Min oppfatning er at de har tatt seg litt vann over hodet, salget har øket raskere enn de har rukket å ansette folk på retur. Netshop har nok ikke så god service som alle skal ha det til lenger Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, jeg hadde en dårlig erfaring med Netshop's retur avdeling. Se link. ANbefaler deg at du tar og skriver en faks, skriver ned saksgangen sett fra ditt synspunkt. Spørsmålet mitt er : Har de akseptert at du skal få pengene tilbake, eller er det mulig at de skal omlevere/reparere kortet ditt? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Nei har ikke fått noe info enda om hva jeg skal, men det er en garantisak og jeg noterte det at jeg er interesert i pengene tilbake. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skriv en faks, legg frem saksgangen og tidsforbruket som har vært på den tid. Krev at de tar standpunkt til hvorvidt pengene skal tilbake eller det skal repareres. Anbefaler deg også at du kikker på oversikten til Forbrukerkjøpsloven, kap 6 er det kanskje det mest relevante for deg, men les først og skriv etterpå og henvis til de forskjellige elementene du mener har relevans for klagesaken din. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Virker som det blir litt mykje for Netshop i ferien ja, tar jo ein evighet å få service, vanskelig er det å få noko svar og. Endret 15. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sendte mitt grafikkort til netshop i begynnelsen av juli har ikke fått det enda Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Høres ut som vi er i samme båt her ja Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Heisan ! Vi har ligget litt etter på retur i juli, men er nå ganske bra i rute (2-3 dagers behandlingstid). Vi har ansatt flere nye som nettopp har begynt, og forventer å kunne holde en akseptabel behandlingstid i fremtiden. Beklager på det sterkeste overfor de som har blitt berørt av lenger behandlingstid enn normalt. Konkrete saker (som to som har blitt nevnt her) kan rettes til meg på email [email protected] så skal jeg finne ut hva som har skjedd med disse, vi har ingen så gamle saker stående som uløst i vårt system så da må det ligge noe spesielt bak. Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Så flott Håper ting retter seg fort nå da Lenke til kommentar
pian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fikk bestilt meg DFI Lanparty nf4 kort derfra, sammen med en Samsung P120S disk, og venta bare to dager før pakka kom Kjempebra. åpna pakka -- inneholdt et dfi nf2 kort :o og en PATA disk, skulle ha SATA... Sendte den i retur etter å ha prata med dem på tlf, og de skulle sende riktig til meg fortløpende. Hovedkortet kom med en gang. Disken fikk jeg først 1 mnd etter hovedkortet, med den begrunnelse at de ikke kunne finne esken jeg hadde sendt tingene i. heldigvis ble det ikke mer kluss, men jeg har jo allerede betalt 2-300 kr mer for den disken (to pakker tilbake til nethop, pluss en drøss med tlf-samtaler og mail). Men, har ikke noe inntrykk av at det var uvilje i netshop mot å ordne opp, tvert i mot var begge de to jeg prata med på tlf veldig hjelpsomme og sympatiske. Dog hjelper det lite når jeg må vente og vente på disken Lenke til kommentar
Peter Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Serviceinnstillingen er det ihvertfall ingen som kan klage på! (Jeg venter forsåvidt på svar på mail sendt for 4 dager siden, men jeg fikk da også opplyst om at det var veldig stor pågang, så ingen sure miner her) Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fikk bestilt meg DFI Lanparty nf4 kort derfra, sammen med en Samsung P120S disk, og venta bare to dager før pakka kom inv_biggrin.gif Kjempebra. åpna pakka -- inneholdt et dfi nf2 kort :o og en PATA disk, skulle ha SATA... Sendte den i retur etter å ha prata med dem på tlf, og de skulle sende riktig til meg fortløpende. Av en eller annen merkelig årsak så var det grunnen til at jeg fikk beksjed om å sende tilbake. Fikk en Samsung Ide disk istedenfor en Samsung S-ata disk. Kan det ha vært en pakkefeil fra Samsungs distributør's side? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) 4 dager på mail,regna med at di hadde ansatt mer folk som det nevntes her tidligere i posten fra en netshop ansatt. Normalt skal vel en mail bli besvart iløpet av neste dag og sommertidene og fellesferier er over Eneste jeg vil er ha pengene mine igjen så jeg kan komme meg videre. Endret 16. august 2005 av Digidice Lenke til kommentar
pian Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Av en eller annen merkelig årsak så var det grunnen til at jeg fikk beksjed om å sende tilbake. Fikk en Samsung Ide disk istedenfor en Samsung S-ata disk. Kan det ha vært en pakkefeil fra Samsungs distributør's side? Det kan jo virke sånn! Den nye disken hadde i tillegg skruer, monteringsanvisning og en molex-sata-adapter. Det var nemlig litt rart m den første, det var kun disken, ingenting ellers. Ikke den lille jumperen en gang... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Personelig har jeg bare gode erfaringer så langt, men at det kan ta litt ekstra tid i ferien er vel normalt. I tillegg holder de vel på å flytte enkelte deler over til sin nye avd i Oslo etter det jeg forstår . Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg har hatt noen returer til netshop og kan bare si at de er helt suverene på servicen Knut på retur avd er kjempehyggelig, har en retur på gang med de nå. Endret 29. august 2005 av sub1343 Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg har hatt noen returer til netshop og kan bare si at de er helt suverene på servicen Det samme kan desverre ikke jeg si... (Det har ordnet seg nå ) Endret 29. august 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Jeg selv er ferdig med den sjappa der. *****Post avsluttet**** Lenke til kommentar
wotg Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kunne du utdype svaret ditt litt Digidice? Det blir så dumt når noen slenger ut en slik komentar uten noen skikkelig begrunnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå