Gå til innhold

HJELP!!!!!

oola

Anbefalte innlegg

har nettop kjøpt (Abit Siluro GeForce 4 Ti 4200)til 1700 (nok) et elegant kjøp!!! syns jeg da.

ps:

noen som hvet hvor mye jeg kan klokke det opp kan ikke så mye om data.og hva skal jeg gjøre for å klokke den opp.....

amd athlon prossesor 1,1 gigahertz

Abit Siluro GeForce 4 Ti 4200

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: oola på 2002-08-06 23:05 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: oola på 2002-08-06 23:07 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OC-guide til grafikkort

Vet ikke hvor mye du kan klokke det opp, men det finner du ut! :smile:

Bare installer et klokkeprogram; både PowerStrip, Nvmax og RivaTuner fungerer bra. Så starter du overklokkinga. Øk minnet 5 MHz om gangen. Mellom hver gang tester du litt i 3DMark og ser at det er stabilt. Så prøver du 5 nye MHz. Til slutt øker du gpu på samme måte. Dette står som nevnt beskrevet her;

http://www.overklokking.no/skjermkort/ocgu...uide/index.html

Tegn på at du har klokket for mye kan være hvite prikker og blinkende streker e.l. når du kjører 3DMark. Da klokker du ned 5-10MHz... Lykke til!

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål er jo hvor mye vits det er å overklokke skjermkortet ditt. Du får nok kjørt de fleste spill på standard hastigheter. Dessuten er det alltid en liten fare for å ødelegge komponenter ved overklokking. Men det var vel ikke det du spurte om.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...