cary Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jeg har problemmer med å bestemme hvilket hovedkort jeg skal kjøpe ... har sjekket en del tester ift til sokkel 939 SLI.. og det er mange meninger, og jeg har egentlig "søkt meg blind"... har sett på: Gigabyte GA-K8NXP-SLI MSI K8N SLI Platinum DFI LANPARTY UT nF4-D ASUS A8N-SLI Deluxe eller finnes det noen andre hovedkort jeg bør vurdere? CPU jeg skal bruke er: AMD Athlon 64 X2 4400+ plz help Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ut frå det eg har lest meg til er Asus og Gigabyte 2 gode aktørar, og EPox har vunnet fleire tester. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Anbefaler deg Asus A8N-SLI Premium fordi det har en passiv kjøler på chipsettet og har da null støy - helt stille! Hadde valgt dette kortet selv hvis jeg hadde visst at vifta på mitt DFI kort bråket så. Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Skal du overklokke, gir DFI Lanparty UT nF4-kortene deg bra med muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå