Gå til innhold

Vil dette bli brukbart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-08 10:55, Sargent Fire skrev:

Hva vil ikke fungere :sad:

Ta det med ro, han fleiper bare:)

Btw, som sagt, styr unna trådløst til gaming. Sats heller på Logitech Dual Optical eller MS Intellimouse3. Begge er konge til gaming(anbefaler en god musmatte også, noe alla Func eller Everglide).

gl & hf

Lenke til kommentar

Har selv Logitech Cordless Optical og synes det fungerer overraskende bra ved spilling! Det er jo veldig funksjonelt utenom spilling også!

Så hvis du har lyst på dette settet, synes jeg at du burde gå for det!

Personlig synes jeg at det er godt å slippe ledningen til musa som nesten alltid er i veien.. :smile:

Lenke til kommentar

Den 2002-08-08 11:19, zOu|_ skrev:

Ta det med ro, han fleiper bare:)

Btw, som sagt, styr unna trådløst til gaming. Sats heller på Logitech Dual Optical eller MS Intellimouse3. Begge er konge til gaming(anbefaler en god musmatte også, noe alla Func eller Everglide).

gl & hf

Hva er så dårlig med trådløs t spilling, de som har det er fornøjd

Lenke til kommentar

De mener at samplingraten, dvs. hvor mange ganger i sekundet musepekeren på skjermen oppdateres.

Du hadde jo tenkt til å kjøpe Logitech Cordless Desktop Optical, musen der har en samplingrate på 60Hz, noe som er mere nok for deg!

BTW, ikke skriv sånne meldinger som den siste din, hvor utålmodig er du a?? Høres ut som om du er en ***** drittunge jo!

-Lasse

Lenke til kommentar

Jeg skal vurdere å bytte ut Lite on brenneren med PLextor og Logitec dual optical med Microsof Intellimouse 3.1 og Logitec Dual optical tastatur.

Og Ram som opererer på 2700 ellers var det noe`?

Kanskje RAid HK og HD på 8mb cache

med øker dette mye i forhold til den jeg hadde fra

før????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...