Gå til innhold

mx510 VS mx 518

Anbefalte innlegg

har en stund lurt på hva som er forskjellen, har nettop bestilt meg ny pc, å

jeg valgte ut en mx518 mus (pris 395), den hadde fått gode tilbakemeldinger (komplett.no)

så jeg gikk for denne, senere (dum som jeg var) så jeg et gamer kit til ca 500 kr med en mx510 mus å musematte pluss glidz. det store spørsmålet mitt er hva er egentlig forskjellen??? hva er det som er forskjellen når de er like i pris `???

(beklager viss jeg har posta feil eller noe, jeg får bare skylde på at det er min første post :blush: )

håper noen tar seg tid på forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte den gamingpakken på komplett. Fikk ikke nøkkelringen og glidz(viste seg at jeg hadde oversett glidz, men fikk ny musematte istedetfor.

Musen er god å bruke, med glidz og matte er den en drøm. Hvis Mx518 er bedre må det være bra saker :dribble:

Lenke til kommentar
Dei fleste merker tvilsomt forskjell på 800 og 1600 dpi.

Du har tydeligvis ikke prøvd dette i praksis, du merker dette stort ;)

Hmm, eg har faktisk MX510, MX518 og ei trådlaus Logitech, så eg veit faktisk kva eg snakker om. Har aldri sagt at dette gjelder alle. Kan sjå for meg at det stort sett er i CS og liknande spel du merker det.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har mx510 og mx518, og synes det ganske stor forskjell på 800 dpi

og 1600 dpi egentlig.

Merker det godt når jeg skrur opp fra 800 dpi til 1600 dpi i spill osv.

4674361[/snapback]

hvordan merker du det? (har ikke prøvd begge)

5334271[/snapback]

Du merker det på den måten at du må flytte musen_mye_lenger i virkeligheten på lav DPI enn på høy DPI for samme lengde på skjermen ;)

Lenke til kommentar

Forskjellen fra 800 til 1600DPI syntes jeg er ganske ekstrem, musen går mye mye raskere (flyttes lengre på skjermen enn ved bruk av 800DPI når man flytter på selve musen).

Bruker 1600DPI hele tiden nå, utrolig behaglig, men du må bli vant med det. Vurderer en G5 mus for 2000DPI ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...