Composer Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har et snodig problem, når jeg starter steam og skal spille counter strike, så får jeg beskjed om at nettverkskabeln kobler seg fra datamaskinen! Det eneste jeg kan gjøre for å få tilbake nettet er at jeg plugger fra strømmen til routern og setter den inn igjen. Jeg har forøvrig en belkin router ala elkjøp style, og et aksesspunkt koblet til routern der igjen. Har forresten samme problem hvis jeg starter azureus. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har krasjer routeren din trolig p.g.a. overbelastning, eller at den prøver å gjøre noe lurt med pakkene som går gjennom den, men feiler på det. Ville anbefalt deg å se etter ny firmware til routeren. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I azureus kan du sette begrensning på max up/download. Ikke at det løser noe i steam, men du slipper at den kneler mens du kjører p2p. Lenke til kommentar
Composer Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har oppdatert firmware'n til routern, men firmwaren er jo 2 år gammel nå. Problemet bare fortsetter, med en gang jeg starter steam så fucker hele greia opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå