Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skal bygge en high end ren spille/overklokkings pc til en som skal spille mye BF2 og krevende spill. Prisklasse rundt 20000kr. Han trenger ikke OS. Kabinett: Lian Li Miditower PC7BSCAND + Lian Li Window Kit, sort Hovedkort: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort CPU: AMD Athlon 64 3700+ 1mb cache San Diego CPU-kjøler: Zalman CNPS7000B-Cu RAM: OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition SKJERMKORT: POV GeFORCE 7800 GTX 256MB PCIe Retail 2x HARDDISK: Samsung Spinpoint P120S 250GB S-ATA II PSU: Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort Chipset kjøler: Zalman Northbridge Kjøler DVD-brenner: NEC DVD-brenner ND-3540 Mus: Logitech MX518 Musematte: Qpad Gamer Lowsense + Qpad Glidz Tastatur: Saitek Gamers Keyboard lys og programmerbar pad Skjerm: NEC 19" LCD Multisync 1970GX INNSPILL! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så veldig bra ut! Er det tastaturet noe bra? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ok. Ville heller gått for dette lian li kabinettet : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC60BPLUS Hvis du da ikke synes prisen er for stiv. Musmatten liker jeg heller ikke, liker fUnc med hyperglides bedre, men, det blir mer en smaks-sak. (selv kjører jeg med MX518 , fUnc og hyperglides) Tastaturet, for å si det slik, jeg er en no-nonsence person, som helst vil ha ett tastatur UTEN noe ekstra. derav også en smaks-sak. Ville seriøst vurdert denne : NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK 6995.- på tilbud denne uken. Hvis det ikke blir for dyrt da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det ser bra ut, bortsett fra skjermen. Skjermen kjører på 1280x1024-oppløsning, som er ei oppløsning som ikke er 4:3. Da vil alle andre oppløsninger bli i "feil" størrelse. Jeg hadde ikke ville kjøpt LCD til spillemaskin. (men det er min mening) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Vurderer den skjermen som var på tilbud, skal se litt over tastaturet. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå