Gå til innhold

TASTATUR


Anbefalte innlegg

Heisann jeg er på utkikk etter et nytt tastatur. Det er for så vidt ikke noe galt med det jeg har, men kunne tneke meg å bytte det ut.

 

-Det behøver ikke å være noe spesielt bra(hva er forskjellen på et bra og dårlig et egentlig?)

 

-Helst Logitech, men kom gjerne med andre forslag også

 

-Ikke trådløst for det blir ofte dyrt

 

-Vil jo gjerne ha noen hurtigtaster da. Det jeg har nå har det og jeg er veldig fornøyd med det, men driveren funker ikke så bra i XP så derfor hadde det været fint om tastaturet var ganske nytt for da er det jo også nye drivere =)

 

Hilsen Rydis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp eit slik blått tastatur på clas ohlson, enorm godt tastatur, det koster 350,-

 

og det har ein liten problem, viss eg ikkje instalere driver så funker ikkje dei eksta knappen, men viss eg instalere dei driverne så er tastatur ustabil, det henger seg opp i spil, eller det berre slutter å virke, ellers godt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-27 20:23, Borf skrev:

kjøp eit slik blått tastatur på clas ohlson, enorm godt tastatur, det koster 350,-


og det har ein liten problem, viss eg ikkje instalere driver så funker ikkje dei eksta knappen, men viss eg instalere dei driverne så er tastatur ustabil, det henger seg opp i spil, eller det berre slutter å virke, ellers godt :smile:


 

At det henger seg opp i spill er vel en 80% grunn til å holde seg unna vel

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-28 00:08, D_KILLAH skrev:

KEYTRONIC!!!!!!!!!!!

Det ruler, ingen hurtigtaster men FAE* så HERLIG



 

Ser ut som et tastatur fra en gammel 8086 maskin!

enormt tastatur..uff

 

har et trådløst logitec tast. med optisk mus, synes det er helt greit. Ingen problemer. Greit med ekstraknapper.

 

Har man en avansert maskin så trengs kanskje et avansert betjeningsorgan ? ;=)

Lenke til kommentar

TAkk for tipsene. Jeg har sjekka Logitech.com (føler veldig for Logitech for de har et bra navn (som i kjent og kvalitet) og siden jeg har Logitech mus) og forelska meg i et Logitech Internet Navigator. Det så digg ut og med et passe antall hurtigknapper uten at det blir for mye.

 

Er det oen som er enig i det? Er det noen som har noe å si om det?

Lenke til kommentar

om det blå imac tastaturet til clas:

det er en link til produsenten på cd'n så der finner du sikkert drivere. btw sist jeg så så fantes det ikke drivere til w2k (som jeg bruker).

så fant jeg ut at jeg ikke hadde sletta driverne etter jeg lasta dem ned første gangen :smile:

veldig fornøyd med det tastaturet. funka også bra uten de riktige driverne. eneste forskjell var at hurtigtastene ikke funka

Lenke til kommentar

Du finner driver til ez-3000 tastaturet (det hos clas.) på http://www.ezkey.com.tw Det finnes drivere til windows2000 og etter en mail fikk jeg vite at de kommer med drivere til winXP rundt slutten av denne måneden (de begynner å få det travelt :smile: )

 

En annen ting som er fett er at man det finnes en pluginn til winamp som lar deg bruke next, prev play og stop på tastaturet til å styre winamp, genialt hvis man hører på mp3'er samtidig som man spiller.

 

Dessuten er volume kontroll på tastaturet en skikkelig lifesaver, iaffal hvis man bruker hodetelefoner :smile:

 

_________________

shambler.jpg

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-11-29 11:07 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...