helgeselvik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heisann. Har fått meg en Nokia 3230 nylig og er litt skuffet over den dårlige lyden på telefonen. Mobilen er umulig å høre hvis du har den i lommen og jeg har sammenlignet den med andre telefoner (Nokia 3510i, Ericcson T630 og T610 + en Siemens telefon, husker ikke type) og samtlige har MYE bedre lyd enn min. I og med at telefonen er helt ny og rimelig dyr synes jeg at dette er en smule merkelig. Lyden er innstillt på max på både telefoninnstillingene og på avspillingsprogrammene(Hvis noen vet om andre innstillinger hadde det vært fint å få vite det). Så nå lurer jeg på om lyden faktisk ER så dårlig på denne telefontypen eller om min er defekt. Hva mener dere? Bør jeg dra til elkjøp og klage? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei og velkommen så mye til forumet! Kategorien du postet denne tråden i er for tilbakemeldinger til Amobil.no, altså blir det helt feil sted. Jeg har rapportert det til en moderator, slik at den kan bli flyttet til riktig sted. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Flyttes fra tilbakemeldinger om amobil til generell diskusjon om mobil Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så nå lurer jeg på om lyden faktisk ER så dårlig på denne telefontypen eller om min er defekt. Hva mener dere? Bør jeg dra til elkjøp og klage? Jeg vet ikke om dette er et gjennomgående problem med 3230'modellen, men har ikke sett at andre har klaget på det. Det er altså ringelydene som er for svake? Om det er et problem så bør du jo gå tilbake og klage, uansett om det bare er med din modell eller med alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå