Ordinær Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heisann. Spiller mye WOW for tiden (WOW = World of Warcraft) å da merker du ekstra godt hastighet osv. Men for 4 ukers siden gikk internett til helvete uten grunn. Vi bestillte nytt modem fra Canal Digital og alt ordnet seg. I tilleg har vi fått trådløst ADSL til fars PC. Jeg holder meg til kabel... Nå de siste dagene har jeg opplevd at pingen min plutselig stiger enormt mye, og den går ikke ned. Dette inkluderer andre online spill og internett..... Så det er ikke WOW, men ADSLen. Den er ikke særlig varm, men pingen blir likevel bra hvis jeg lar modemet hvile i fem minuter. Som sagt er ikke modemet særlig varmt.... Så hva skjer egentlig? Sorry om dette ble litt rotete, men det er seeeeeeeent og jeg har piping i ørene. Uansett noen forslag? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Først og fremst.. Canal Digital != ADSL. Canal Digital leverer kabelinternett. Har alle maskinene på nettverket deres samme problem? Har du prøvd å koble bort routeren? Du kjører ingen p2p programmer samtidig? Kunne jo også være en ide og høre med CD om de har noen problemer i nettet i ditt område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå