kimmi Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hei jeg sitter fast i jedi knight 2 jeg har kommet til stedet etter byen hvor jeg skal parate med en boss og jeg er der hvor han sier at det lukter fælt jeg tror det er søppel huset og jeg ha kommet til der det er en tunnel med to vogner som du kan dytte og dra frem men jeg kommer ikke videre please hjelp ** Moderators notis: Hvor vanskelig er det å lage skikkelige emner? "Trenger hjelp fort", "Hjelp meg", "Se her" er blant de dårligste man kan lage! ** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-06 22:40 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Er omtrent der jeg og! :smile: Hvis du ser deg rundt, ser du noen "avtrekksluker" som går litt ut fra veggen. Disse står det søppeltraller under. Egentlig er det vel det motsatte av avtrekk, det er vel kanskje heller åpninger som fyller trallene med søppel.. Uansett - en eller flere av disse har ingen tralle under seg. Tittet opp i den, og så en dør som åpnet og lukket seg hele tiden. Hoppet oppi der, og kom inn i et stort rom. Nederst i dette rommet er det en dør videre. Bør nok løpe ganske fort gjennom rommet, for det er en diger mosemaskin.. Lykke til, og håper jeg ikke sa noe helt feil her! Ellers kan jeg anbefale et besøk hos http://www.gamefaqs.com eller noe. :smile: Lenke til kommentar
kimmi Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 ok men nå har jeg kommet til der hvor det er en mann som heter garak og har et skjold rundt seg hvordan tar jeg ham det er der hvor du knuser skjoldet på flyet:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 mener å huske at jeg pelmet granater på fyren, og når skjoldet forsvant, var det på med force speed og masse lightsabring (i mangel av et bedre verb). Lenke til kommentar
Gtsome Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det beste jeg gjorde med han var og bruke alternativ våpenet på den flechette gunnern, og skøyt til det skjolde var bort, så må man prøve og slå ut de antennen på hodet hannes, enten med det samme våpenet med masse granater eller light saberen. Mvh Gtsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå