dan1el Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Finner ingen passende tittel til dette bildet, men here it goes: Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Likte dette bildet meget godt jeg, gir en veldig koselig følelse av sommer og sol. Regner med at dette er frognerparken? (Mangler kanskje litt blikkfang) Bigk Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Det var det jeg visste Daniel. Du har talent i deg Stilig og fint bilde, og veldig luftig. Mye rom Kunne nesten brukt som skriveborsdbakgrunn Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Likte dette bildet meget godt jeg, gir en veldig koselig følelse av sommer og sol.Regner med at dette er frognerparken? (Mangler kanskje litt blikkfang) Bigk Du ser jo monolitten, er det ikke? Og dette bildet i skrivebordsstørrelse hadde ikke gjort noe Endret 15. august 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Her er bildet i ~1200x800: Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Gjennomførte nyanser på bildet. Synes det var et kjempe bra bilde!! Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg liker buen. Den er perfekt! Du har fått frem arkitekturen. Det er også et fint mønster ved linjene i gresset som peker inn mot buen. I tillegg gjør personene at bildet får et levende preg - men nå er jeg veldig glad i mennesker. Men blikkfanget, som er monolitten, stemmer ikke. Tårn er blikkfang, og denne gangen er det etter min mening plassert for langt ut til siden. Når jeg ser på bildet, blir jeg dratt mot høyre. Tror bildet hadde fått bedre balanse om monolitten hadde vært plassert litt lengre inn. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg synes det er fine farger i bildet, og at det er et morsomt motiv. Det finnes uendelig mange bilder fra frognerparken, og 98% inneholder monolitten, men synes at du har klart å ta bilde av dette (utslitte) motivet på en morsommere måte enn man vanligvis ser. Selv om monolitten kankje ikke er hovedmotivet i ditt bilde. På grunn av at du har fått med mer av "buen" på høyre side enn venstre side så virker det litt som om bildet heller mot den ene siden. Ville kanskje prøvd å kutte bort litt der. Monolitten er også "gjemt" bak en av lyktene som er plassert med jevne mellomrom rund buen, noe som ser lite gjennomtenkt ut. Hvis det mot formodning skulle vært gjennomtenkt så klarer ikke jeg umiddelbart å se hesikten. Hadde du tatt noen skritt forover eller til siden, så hadde monolitten gått klar av lykten, og bildet hadde etter min mening blitt bedre. Personlig så synes jeg ikke at spor etter parkvesenets kjøring med gressklipper i frognerparken tilfører bildet så alt for masse. Det er ikke meningen å kritisere dette bildet så mye som det kanskje kan virke som om jeg gjør, jeg likte bildet godt, men synes at det er noen ting som kunne påpekes. ChristopherH Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Takker for kritikk. Jeg er ganske enig i alt du sier, egentlig. Hadde jeg flyttet på meg ville jeg fått med mye annet "rusk" fra rundt omkring... ganske typisk. Den plenen er ganske stygg ja, hehe... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Et pent bilde som taper seg litt fordi monolitten må ligge så langt ut mot kanten. Det som kanskje hadde vært mulig å forandre er (som christopherH nevner) plasseringen av monolitten mot rekkverket! Og et lite minuspoeng for porten som jeg akkurat la merke til til venstre i bildet Tok liksågodt å lukket porten og flyttet monolitten Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Synes bildet var en fin og ny vri med Monolitten. Mye er allerede sagt, men har en liten ting jeg vil pirke på, selv om også det er sagt ; Synes bildet ville blitt mye renere om Monolitten ikke stod rett bak den ene lampa. Hvis du vil endre litt på sannheten kunne bildet også blitt litt renere om du fjernet lampa midt i bildet, den blir en unødvendig blikkfang som stjeler litt oppmerksomhet fra Monolitten til høyre. Utenom det; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå