klomp1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Halla... Sitter og gir Splinter cell en sjangs her, og spiller på 1024*768 med "high" på grafikk innstillingene... Og det er det eneste jeg kan gjøre om, ikke no AA og slikt.. Men ta en titt på skyggene jeg får på spillet, de er jo helt firkantete... De kan da umulig være slik?? Har de nyeste skjermdrivere og slikt, så tro'kke det er no der... Men må jeg kanskje patch'e spillet? Eller er det noen skjulte innstillinger en plass? Har forresten 9600XT 256 mb... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Skyggene blir sånn kantete fordi du ikke har noe AA på. (Tror jeg.) Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Skyggene blir sånn kantete fordi du ikke har noe AA på. (Tror jeg.) Mulig d... Men hvor i all verden får jeg satt på det da? =) Har kun muligheten til og gjøre om oppløsning og om jeg vil low/medium/high settings på grafikken... =) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vet ikke, har ikke spillet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva er så vitsen med å svare? Nei, grafikken skal ikke være slik. Prøv nye skjerm drivere Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg vil også tro at det enten vil hjelpe med nye skjermkortdrivere (www.ati.com), eller en oppdateringspatch til spillet (spillprodusentens hjemmeside). Nå har jeg ikke sjekket opp mot hvilken driver- og spillversjon du har, men dette løser ofte slike grafikkproblemer. AA/AF kan du justere manuelt for hvert enkelt spill/program i innstillingene til skjermkortet, under 3D. Der må du angi hvilket spill/program det gjelder, og så fjerne "let the application decide". Så kan du tvinge spillet til å kjøre AA/AF. Hvis ikke dette hjelper, og spillets skygger ser slik ut uten AA/AF er det seriøst crappy. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Takker for svar... Prøver å patche spille jeg, siden jeg har catalyst 5.7 driverne... Det kjipe er at jeg sitter med ISDN og at fila er over 10 meg, men men... Hvis ikke dette hjelper, kan jeg prøve å justere manuelt som nevnt... Edit: Jadda! Den er på 16 mb! Venter her jeg da! Endret 14. august 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skyggene blir sånn kantete fordi du ikke har noe AA på. (Tror jeg.) Mulig d... Men hvor i all verden får jeg satt på det da? =) Har kun muligheten til og gjøre om oppløsning og om jeg vil low/medium/high settings på grafikken... =) Jeg har ikke SC:PT, men jeg vil tro at det går an å velge mellom Low/Medium/High, også en Custom en eller annen plass. Hvis du velger Custom, så kan du nok stille på AA/AF og resten av grafikken. Tror jeg. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jepp crappy skygge effekt det der ja :!: Endret 15. august 2005 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har ikke SC:PT, men jeg vil tro at det går an å velge mellom Low/Medium/High, også en Custom en eller annen plass. Hvis du velger Custom, så kan du nok stille på AA/AF og resten av grafikken. Tror jeg. Er ikke no custom heller.. Da hadde jeg nok funnet ut av d.. E'kke så på gjorde c Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har ikke SC:PT, men jeg vil tro at det går an å velge mellom Low/Medium/High, også en Custom en eller annen plass. Hvis du velger Custom, så kan du nok stille på AA/AF og resten av grafikken. Tror jeg. Er ikke no custom heller.. Da hadde jeg nok funnet ut av d.. E'kke så på gjorde c Ok...vel, kan hende du finner en preferences.txt eller en options.txt i spillmappa. Der kan du nok skifte på det du ønsker. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ok...vel, kan hende du finner en preferences.txt eller en options.txt i spillmappa. Der kan du nok skifte på det du ønsker. Har prøvd alt det der... Finner ingenting/ingenting hjelper.. :S Har også prøvd og stille inn AA og slikt innpå Catalyst control center, men ingenting skjer... Patch'n jeg lastet ned til spillet fikk jeg ikke til å innstallere, feil versjon fikk jeg beskjed om... Men fant jo bare en tysk og en amerikansk, kan da umulig være den tyske jeg skal ha? =) Som dere ser på bildet, så er det kun skyggene som er mongis, resten er som det skal... Skyggene på andre spill er slik de skal være, så tviler på at det er noe driver-bug... Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Fant en patch som virket... Men det hjalp ikke en dritt... Fortsatt mongo-skygger... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 kan man ikke sette opp oppløsningene på skyggene? er så lenge siden jeg har spillt PD Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Er'e det værste jeg har sett Du har ingen venner du kan prøve det hos? Endret 19. august 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Skal ikke være sånn ihvertfall! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Pandora tomorrow støtter ihvertfall ikke aa Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Har den på dvd, og ingen andre jeg kjenner som har dvd spiller, så får ikke testet den hos noen andre... Har som sagt også prøvd å patch'e spillet, men til ingen nytte... Skyggene nekter å endre seg... Har også byttet harddisk siden sist, altså er alt av drivere og sånn lagt inn fra scratch, og det ser fortsatt mongo ut! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå