Fedje Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei, jeg skal som mange andre begynne på et nytt skoleår til hösten. Så tenkte jeg at jeg skulle ta å kjöpe meg et nytt headsett som jeg kan bruke i höst og utover vinteren. Jeg vil at dere skal komme med noen forslag, har selv sett litt på noen koss headsett men finner aldri noe jeg liker godt Som sakt så har jeg meste tenkt å bruke det ute til mp3 spiller å slikt. Bruke det om vinteren åppå lua å slikt God lyd er jo et must, god bass hadde heller ikke skadet. Jeg ser etter et headsett som er veldig lett og som tåler en del kulde. Så jeg tenkte da at dere kunne väre litt smågrei å annbefale noe som passer til mine krav. Som dere sikkert skjönner så er jeg ikke ute etter noe slikt med flere meter lange böyler over hode men noe mindre og enkelt. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Koss Portapro er veldig lette og flotte, helt ok lyd og en genial garanti (som på alle koss headsetta) Lenke til kommentar
JensL Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis du skal ha noe til bruk om vinteren og under lua, tror jeg ikke du trenger se på de med vanlig bøyle over skallen. Det blir bare ukomfortabelt og rart. Det finnes noen med bøylen bak skallen, men prøv dem først, og helst over litt tid, for jeg synes de fort ble ubehagelige for ørene. Se heller på noen gode ørepropper, f.eks. Shure og Etymotic. Disse putter du inni ørekanalen, slik at de demper lyd utenfra veldig godt, og ikke blir så mye utsatt for snø og kulde. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Koss Portapro er veldig lette og flotte, helt ok lyd og en genial garanti (som på alle koss headsetta) og billig. går ann å kjøpe en sports verson også som koster 100,- mindre! Det vil jeg ambefale det er ett veldig godt headsett til en lav pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå