bigkay Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Canon Eos 350d med 50mm fast linse (f:1,8), iso på 800, Blender 2.4.. (Bildet het tideligere "min samboers hender", men har i ettertid blitt endret til "Bortført" da dette passer bedre med bilde) Dette er orginalbildet ut ifra kameraet.. Bk Endret 15. august 2005 av bigkay Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Litt spesielt bilde, legger særlig merke til at hendene fremstår som veldig livløse. Ellers liker jeg ikke så godt lyset, som er ganske hardt og også gir en kraftig skygge på det røde teppet. Jeg tror det hadde gjort seg bedre i sort/hvitt, nå er teppet det eneste med en kraftig farge, og det trekker derfor mye oppmerksomhet som det ikke fortjener. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ekkelt. noe alien aktig Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skarpt og fint bilde! Eksponeringen sitter som den skal. Jeg synes du kan vvære godt fornøyd med det tekniske bak dette bildet! Men når det kommer til det kunstneriske er jeg ikke like overbegeistret. Men hva jeg liker, eller andre her for den sags skyld, er jo uansett ikke noen rettesnor for noen. Jeg synes motivet har noe morbid over seg. Som nevnt virker hendne livløse, og trekker tankene mot det mer dystre. For meg så er dette et teknisk godt bilde, men ikke noe som jeg ville hatt på veggen. ChristopherH Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Her er en versjon i sort/hvitt... "Bortført" eller noe hadde kanskje vært en bedre tittel. Det er et sterkt bilde, det er jeg enig i.. (Tittelen var kanskje litt for koselig i forhold til bildet) Bigk. Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Dystert bilde, viser lite men gøy å leke med Endret 15. august 2005 av SoloNo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå