Kadra kadabra Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En Dual Layer brenner hadde løst mye av min frustrasjon med manglende plass til selvlagde videoer på vanlige dvd-plater. Men fungerer DL-plater som videoplater? Og får man avspilt disse i vanlige DVD video-spillere??? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fungerer knall det ja. Hvordan tror du de får trykket inn 4 timer med DVD film på en plate? Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Åja, det har jeg ikke tenkt på. Så de de filmene man kjøper er ofte laget på dual layer-plater? Da må jeg bare finne billige plater og en bra brenner:-) takk takk Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du finner nok en bra brenner, men billige dl plater kan du glemme. Lurer på om filmbransjen har en finger med i spillet angående prisingen av dl platene. Sånn at ikke folk skal kunne ta 1:1 kopi av dvd filmer.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis de hadde hatt en finger med i spillet, hvorfor ikke høyere pris; folk flest vet vel at filmen er dyrere enn en blank DL-plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå