Clupus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Veit ikkje om det er her (Lyd, lydkort, høyttalere, musikk) eg burde poste dette, men er det feil så værsegod flytt :smile: Eg har nå fått eit tilbud på ein 1-1,5 mnd gammal bilstereoforsterkar, som eg er litt interesert i.. Men eg lurer på om nokon av dykk veit kva rettigheter/garantier eg har når det gjeld kjøp av slike "nye brukte" ting.. original-garantien gjeld vel, men skal eg i såfall gå til butikken eller til den personen eg har kjøpt av? Og kva om det skjer noko ved sending (forsterkaren blir knust e.l.), det er vel då sendar sitt ansvar? Håpar nokon her kan hjelpe ein stakkar, og har litt meir peiling på lover og reglar en meg.. (linkar til aktuelle lover/avsnitt/paragrafer motas med takk!) På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 butikken, enkelt og greit, "bruktselger" har ikke noe ansvar ovenfor deg etter solgt vare. Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Vanlig garanti (dersom selgar/produsent opererar med garanti), og 5 års reklamasjon på slike varer, skal fortsatt gjelde ja. (Som du sikkert veit, og mange rotar med, er garanti og reklamasjonsrett to vidt forskjellige ting). Berre sørg for å få med kjøpskvitteringa som vedkommande fekk når han kjøpte forsterkaren. Angåande forsending blir pakken automatisk forsikra for intil 10000,- mot skade når den blir sendt som Norgespakke. Posto for eigenembalerte pakkar opp til 10kg kostar 105,- i porto. Er spelaren meir verdt enn 10000,- veit eg ikkje kva som må gjerast, eller om det går å forsikre for større beløp. Dette må du eventuelt undersøke på posten. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Ok, men det høyrtest jo bra ut :smile: Men, han som sel forsterkaren kjøpte ein del andre ting med det same, derfor reknar eg med at eg ikkje kan få kjøpskviteringen.. Trur de at det vil halda med ein kopi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå