Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 jeg har ingenting mot islam .. jeg respekterer Muhammeds filosofi .. Men det jeg har noe mot er organisert religion/kriminalitet :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Liker ingen religioner jeg Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Ikke jeg heller. Religion er roten til alt ond.Er ikke akkurat mange kriger som ikke skyldes det. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Liker du buddismen? Liker du kristendommen? Liker du jødedommen? Liker du hinduismen? Religionen islam har ingen ting med verken terrorisme eller æresdrap å gjøre. Kilde: http://www.underdusken.no/html/2002/02/986.html Dumt spørsmål. Kan du heller ikke skrive hvorfor du liker / misliker Islam, og deretter spørre andre? Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Feilpostet. Hører hjemme under "religion", ikke "annet". Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg