enterhaa Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har noen som har hatt/har Siemens SX1 noen gode tips elr negative/positive omtaler? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Var veldig fornøyd med min SX1, bortsett fra at jeg ikke helt klarte å venne meg til at tastene var på siden.... Men utenom det så er det en meget bra mobil. Du kan lese litt her: http://www.club-siemens.net/reviews/mobiles/sx1/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den mobilen begynner å bli smågammel nå da. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har hatt en slik også. Husker at den var: Stor Rar Nesten stabil i bruk Bra Siemens ! Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Selv om den har begynt a bli gammel er den fortsatt utrolig god! VGA kamera er greit fordi skjermen er sa bra som den er... Bluetooth, infrared MP3 det er jo langt over standarfunksjoner i dag pa vanlige mobiler! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bluetooth, infrared MP3 det er jo langt over standarfunksjoner i dag pa vanlige mobiler! + Symbian + Minnekort + Radio +++++ Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 ja det har du rett i , synes noen her den er bra? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ja det har du rett i , synes noen her den er bra? Jeg! Stilig med alle de mulighetene man har med telefonen. Det finnes jo nesten ikke grenser! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har en selv. Men er skadet nå :S Men med litt programmer innstallert såhadde jeg: msn client ogg player opera larry 1 <-- xvid player så jeg kunne se filmer var god å bruke. Men tok litt tid å gå inn i meldings mappa Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ikke minst har den stereo mp3 spiller hvis du er interessert i det. Hvis du ikke trenger 3G er SX1 veldig bra selv om den er noen år. Skal lete lenge etter en så komplett pakke Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Men vet noen hvor jeg kan fa tak i denne haerligheten? Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Stikk innom webshoppen til Club Siemens. Den finnes sikkert der. Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har du noe link? Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Beklager, men Club-Siemens er nok tom for SX1 vi også nå Lenke til kommentar
sa&ck Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sjekk finn.no eller Qxl.no og ikke minst, amobil sitt eget bruktmarked ! på de overnevnte sidene er det nesten alltid en slik Siemens tilsalgs for en svært rimelig penge! 800-1200,- ligger de sånn ca på, noe som er i utgangspunktet en svært god pris for så mye. Skal du kjøpe en så hold et øye oppe for den modellen som er helt svart! Denne er en "limited edition" og er de som er sist laget av Siemens med den nyeste software. Et annet tips! Hvis mulig så pass på å kjøp tlf med orignal eske og innhold som om den var ny. da er den i teorien mer verdt enn en som det kun følger med en "lader" til og knapt nok det. Tar du disse forhånds reglene så har du større sjangs for å få hånd på en tlf som har blitt tatt pent vare på ! Lykke til med jakten ! sack Lenke til kommentar
Warwick Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har hatt Sx1 jeg også. god telefon. Hadde Doom på den Kult å se hele spillefilmer på bussen også. God telefon dog litt stor og klumpete.. Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Okei tusen takk for alle tipsene... Har alltid onsket meg en Siemens SX1 Takk Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har hatt to stk SX1 hvorav den ene er sølv og den andre sort. Den sorte er og blir utrolig smooth og lekker! De kan nesten ikke sammenlignes designmessig. Får du tak i en sort på qxl eller finn anbefaler jeg at du kjøper den i stedet for sølv. Men smaken er som baken, hårete og ekkel. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 her har jeg funnet den til 1000 kr på qxl løp og kjøpt hvis du vil ha den Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ligger en sort SX1 på QXL nå ja. Virkelig lekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå