kvedno Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jeg skal ha meg nytt hovedkort. Vil gjerne ha det råeste hovedkorte til gaming. Noen forslag? (må være bra til 7800gtx) Endret 14. august 2005 av kvedno Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tja...veit ikkje kor stor rolle eit hovudkort spelar når det kjem til gaming eg? Skal du overklokke? Har du tenkt å kjøpe det dyraste du finner? Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 hovedkortet bør ikke koste mer enn 2000 kroner. Har ikke tenkt til å overklokke.. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hmm... går greit med Asus A8N-E... har dette selv. ikke det aller beste til klokking, men heller ikke det verste. bare pass på å oppdater BIOS`en (viktig!). koster rett under tusenlappen. samme kortet finnes også med SLi til noen kroner mer... kortet er helt kurant, og det yter like bra som et hvilket som helst annet nForce4 ultra HK... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har selv et Asus A8N-SLI Premium og er godt fornøyd med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå