gc_beast Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg trenger 1 gig ram til mitt ASUS A8N SLI delux. Jeg ser helst at det er 1 brikke, siden jeg har tenkt og oppgradere til en til senere når pengene strekker til.. -Simon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tenkt å overklokke? Pris? Finnes ganske masse forskjellig av 1GB-brikker som varierer i pris. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bare å kjøpe en brikke det :-) Men anbefaller deg å kjøpe to på 512MB (noe med at du kan øke hastigheten med to brikker versus en brikke på tilsvarende) størrelse. Tipper kortet ditt har 4 slotter, slik at du har iallefall to igjen til neste oppgradering. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Helst under 1000kr. Nei, jeg har ikke tenkt å overklokke. Jeg vil bare ha en brikke fordi jeg har tenkt å kjøpe en identisk på et senere tidspunkt. Og ja, det er 4 ramslotter. -Simon Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Denne brikken fra Kingston koster bare 1050kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå