Gå til innhold

Maskinen vil ikke starte.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den bærbare pcen min vil ikke starte opp. Når jeg trykke på "på-knappen" er skjermen helt svart og det kommer noen piperlyde. Deretter slukner den igjen.

Noen som vet hva dette kan være?

Prøv og dra ut batteriet og start den kun på strøm. Deretter setter du batteriet inn igjen. Hvordan maskin er det?

Lenke til kommentar
Den bærbare pcen min vil ikke starte opp. Når jeg trykke på "på-knappen" er skjermen helt svart og det kommer noen piperlyde. Deretter slukner den igjen.

Noen som vet hva dette kan være?

Prøv og dra ut batteriet og start den kun på strøm. Deretter setter du batteriet inn igjen. Hvordan maskin er det?

Har prøvd det, men det funker ikke.

Det er FujjitsuSiemens Amilo D 9xxx

Lenke til kommentar
Den bærbare pcen min vil ikke starte opp. Når jeg trykke på "på-knappen" er skjermen helt svart og det kommer noen piperlyde. Deretter slukner den igjen.

Noen som vet hva dette kan være?

Prøv og dra ut batteriet og start den kun på strøm. Deretter setter du batteriet inn igjen. Hvordan maskin er det?

Har prøvd det, men det funker ikke.

Det er FujjitsuSiemens Amilo D 9xxx

Hvor lenge har du hatt maskinen da? Er dette et akutt problem som har oppstått? Er det ikke innebygd batteri på de tro? :hmm:

Jeg hadde hvertfall samme problem(hp maskin), adapter var problemet der, stikk ned til en som selger fs maskin og lån en adapter der....

Endret av yokko
Lenke til kommentar
Den bærbare pcen min vil ikke starte opp. Når jeg trykke på "på-knappen" er skjermen helt svart og det kommer noen piperlyde. Deretter slukner den igjen.

Noen som vet hva dette kan være?

Prøv og dra ut batteriet og start den kun på strøm. Deretter setter du batteriet inn igjen. Hvordan maskin er det?

Har prøvd det, men det funker ikke.

Det er FujjitsuSiemens Amilo D 9xxx

Hvor lenge har du hatt maskinen da? Er dette et akutt problem som har oppstått? Er det ikke innebygd batteri på de tro? :hmm:

Jeg hadde hvertfall samme problem(hp maskin), adapter var problemet der, stikk ned til en som selger fs maskin og lån en adapter der....

Nei, jeg kan ta ut batteriet.

Jeg har hatt maskinen i 2 år.

Endret av palandersberge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...