Radeon|Z Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg har en maskin som kjører MSI K7T Turbo2 XP 1800+. Når jeg skrur av maskinen må jeg vente En god stund før den vil starte opp igjen. Tempen ligger på rundt 55c load. Viften er en som er garantert til 1.97ghz. Noen som kan hjelpe med en løsning??? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hva er problemet?? Hvis du synes at en temp på 55 grader høyt, så bør du kanskje kjøpe deg et par kabinet vifter, og evnt. noen runde ide-kabler for å sikre god luft gjennom strømning. Hva slags vifte er det du bruker? Har selv en xp 1800+, ligger å koser seg på en 51 grader nå. Bruker en taisol cgk760 kjøleribbe, med 80x80mm papst vifte på toppen, funker fett, særlig siden den ikke bråker mer en 19 dB. Lenke til kommentar
Radeon|Z Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Hvet ikke helt om det er CPU tempen det er noe galt med. Den låser seg i tide og utide også Ofte må jeg sette biosen til default for å få startet maskinen igjen. Kan det være Ram brikkene som er ødelagt eller ville ikke de virket i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Prøv å ta av den ene kabinett døren, for å få ned temperaturen i kabinettet, kanskje det hjelper. Hvis ram brikken er ødelagt så tror jeg ikke maskinen vil starte. Lenke til kommentar
Radeon|Z Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Kabinettet er av hele tiden. Det må være en kombinasjon av utstyret mitt som koliderer et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå