posse Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Har siklet på Samsung E-730 Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Nei -WAP:Ja. -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient:Nei -Spill:Ja Form: -Klapp/ -Vekt:90-100 gr -Antenne: Intergrert Diverse: -Merke:SE eller Samsung -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei. -Triband: Nei. -Infrarød port:Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minne: min. 60MB -Minnekort?:Ekke så nøye -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Nei -Radio:Nei -3g(UMTS): Nei -Wlan: Nei. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Samsung E720 eller E730 vil nok passe deg fint. E730 har radio, men det ser ikke ut som du prioriterer det, men så har E730 litt bedre kamera (1,3 mp mot 1 mp) Ellers er forskjellene noe smårusk, men du kan se her. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg ville tatt en samsung e330. Den er enda billigere, og uten mp3-spiller. I tillegg er den mindre, og kanskje finere. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg ville tatt en samsung e330. Den er enda billigere, og uten mp3-spiller. I tillegg er den mindre, og kanskje finere. Samsung E330 har hverken Bluetooth, Infarød og 60MB minne. posse; har du tenkt på hvor mye du vil gi for telefonen? Lenke til kommentar
posse Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 blir vell en E730,har lekt med fruen sin og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå