VegardStr Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 eg har snakket med "ekspert" der eg kjøpte PCen, de sier at eg skal snakke medPackard bell, fordi de ikke gidder å hjelpe meg. Packard bell er så dyr at eg ikke kan snakke mer en et par minutter med dei, og der sier de bare at "bruk Recovery disk, og master CD" har også ringt til Microsoft Norge, og der sier de "Packard bell har Låst Maskinen din slik at det er kun mulig å bruke Packard bell CDer, derfor er eg like langt. Vistnokk så blei disse samtalene utført før problemet mitt oppstod, og da var problemet mitt at eg ikke hadde Master CDer. Men det må da finnes en eller annen måte å cracke windows p åelle rnoe slikt. sån at windows aktiveringen faller bort, eller skrive noe i lede tekst, slik at du lurer PCen til at windows ikke skal aktiveres. Hvis det er noen som vet om en crack eller noe slikt, kan det gjerne kontakte meg over PM, siden det ikke er lovlig å diskutere piratkopiering her på forumet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Men det er ikke lov å spørre etter cracks heller, Vegis. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Du får betale det supporten hos PB koster, og få deg en lovlig løsning på problemet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg