Lemkin Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 haha, så bra at en skal tøffe seg med å ha brukt poppers :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har ikke sniffet hornsalt selv altså... Men jeg kjenner to som gjorde det. Det var ikke noe vakkert syn akkurat. Blæh, pyser. Oooh.. drit kult å sniffe hornsalt og gjør sånn at det svir i nesa i flere dager! Kan ikke huske det svidde i nesa i flere dager den ene gangen jeg prøvde det. Syntes ikke det var såå jævlig sånn generelt heller. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Heh, kanskje ikke akkurat det samme, men når jeg var liten pleide vi å sniffe hockypulver og annet sniffbart godteri, hehe Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Noen som har sett 8 milimeter med Nicolas Cage her? Da vill du ikke si snuff høyt mer Den filmen som det handler om en snuff film eller? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Ultrafett leezm. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Snuff e konge det da ! Like godt den med Appelsin smak , mentol var noe dritt! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Tenkte jeg skulle legge inn en link her om hvor farlig snus er, men det er jo snuff dete er snakk om... Nye snustyper farligere enn General anyway, jeg står fremdeles på mitt så skaff dere et liv folkens..! jo, en grunn til ulykke statistikken er så høy blant unge førere er vel fordi de er mest opptatt med å få den jævla snuffen opp i nesa og når de har fått den opp så svir det slik at det kjører av veien.. thats it!! Endret 29. august 2005 av CorVette Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Skremmende! Jeg kjører jo Skruf Stärk..! Mmm.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Jeg mener å huske at det som nå kalles snuff faktisk het snus før...det er iallfall logisk...du "snuser" jo med nesa lissom. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Vet ikke.. Men snus heter snuff så Engelsk da! Bare jeg som blir litt forvirra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå