:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Snus FTW!Det er kult! Nå kan du også bli kul Flott. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Snus FTW!Det er kult! Nå kan du også bli kul Flott. *Mente snuff. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 man får samme effekt av å sniffe hornsalt og bruke nikotinplaster som ved å bruke snuff. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 man får samme effekt av å sniffe hornsalt og bruke nikotinplaster som ved å bruke snuff. Men man blir ikke like kul.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 man får samme effekt av å sniffe hornsalt og bruke nikotinplaster som ved å bruke snuff. Men man blir ikke like kul.. Du er da mann om du sniffer hornsalt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Du er gud! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Du er gud! Dere er en gjeng med drittsekker... ikke no mer enn det nei... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Snuff høres ut som "wannabe kokain" Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Snuff ja, trodde det var snakk om Faces of death jeg nå, derfor jeg gikk inn på tråden.. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Nå er det opptil flere brukere som trodde dette var en orntli snufftråd, kanskje noen skal lage en? EDIT: Håpet på klipp med halshugning og det som bedre er, mne ble enormt skuffa. Endret 19. august 2005 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Snuff som dere snakker om er bare no dritt og tullball! Akkurat som den snuffen jeg snakker om da men.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Sniffa hørnsalt en gang... Modern hadde sølt litt på benken å ikke tørket det opp. Måtte lukte hva det var. Veie jo ikke en skit så det hoppa litt oppi nesa. Trur aldri jeg har hylt så jævlig før. Endret 19. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Sniffa hørnsalt en gang...Modern hadde sølt litt på benken å ikke tørket det opp. Måtte lukte hva det var. Veie jo ikke en skit så det hoppa litt oppi nesa. Trur aldri jeg har hylt så jævlig før. Sikkert gøy det. Får vondt bare av å lukte på det. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 En "kompis" lurte meg til å lukte kraftig på hornsalt på barneskolen.. Det virker sikkert bedre enn snuffen deres Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har ikke sniffet hornsalt selv altså... Men jeg kjenner to som gjorde det. Det var ikke noe vakkert syn akkurat. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 Noen som har sett 8 milimeter med Nicolas Cage her? Da vill du ikke si snuff høyt mer Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 snuff ja! mange som ikke har peil på hvordan det brukes. poenget er at at et du har dratt det opp skal du sitte og puste skate og rolig gjennom nesa i rundt en halvtime. da funker det fett! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har ikke sniffet hornsalt selv altså... Men jeg kjenner to som gjorde det. Det var ikke noe vakkert syn akkurat. Blæh, pyser. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. august 2005 Rapporter Del Skrevet 20. august 2005 Jeg har ikke sniffet hornsalt selv altså... Men jeg kjenner to som gjorde det. Det var ikke noe vakkert syn akkurat. Blæh, pyser. Oooh.. drit kult å sniffe hornsalt og gjør sånn at det svir i nesa i flere dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå