Loeve Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! men for all del.. snuff i vei.. Det finnes faktisk nikotinpiller, da Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken. merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall Det opptas i blodet om du stikker dem i rompa også Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall Det opptas i blodet om du stikker dem i rompa også En smiley etter den setningen der,var litt suspekt.Har du prøvd med tyggegummi også? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Haha, mange gullkorn i denne tråden. Ble litt nysgjerrig på snuff jeg. Er keen på å bare prøve det. Det virker slik at folk oppfordres til begynne med snuff... Hva med alle disse fjortissene på forumet her da, de vil jo også lese det og så slenge seg på bølgen... merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall.Det opptas i blodet om du stikker dem i rompa også En smiley etter den setningen der,var litt suspekt.Har du prøvd med tyggegummi også? Hva blir det neste tro? trøkker pilla opp i nesa og trekker inn...? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Neste blir å helle snuff på en skje, varme med lighter under, og sprøyte det inn i underarmen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg skal kjøpe meg en nikotinpille, knuse den, for så å sniffe et par linjer. Etter det skal jeg ordne litt mekk bestående av tobakk og snus, så skal jeg røyke det i bong. Når jeg har gjort det, skal jeg blande tobakk, snus, snuff, og litt knuste nikotinpiller, legge alt i en papirpose, så skal jeg gå rundt hele dagen med posen over kjeften og inhalere alt, samtidig mens jeg tygger en pakke nikotintyggis. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Til slutt så får du en fysisk kondisjon som kler nicket ditt perfekt, og må leve med pustemaskin de siste to dagene dine. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Til slutt så får du en fysisk kondisjon som kler nicket ditt perfekt, og må leve med pustemaskin de siste to dagene dine. :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Poppers er bedre, Skal vistnok brukest under sex, men det har jeg ikke gjort. Fungerer dritbra i fylla, dessuten varer det bare i ca 30sek. http://www.allaboutpoppers.com/ Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg vil si at snuff er null fjortiss. Fjortiss = snus + sigaretter. De fleste jeg kjenner som snuffer er langt over d stadiet... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg vil si at snuff er null fjortiss. Fjortiss = snus + sigaretter. De fleste jeg kjenner som snuffer er langt over d stadiet... vel... finnes 40 åringer som er fjortiss. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Snuff har jeg aldri hørt om før. Noe nytt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Poppers er bedre, Skal vistnok brukest under sex, men det har jeg ikke gjort. Fungerer dritbra i fylla, dessuten varer det bare i ca 30sek. http://www.allaboutpoppers.com/ Poppers er ment for homser for at fiseringen skal bli slakkere. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Poppers er ikke bra det kjenner man. Og skjønner man ikke selv at det er skadelig kan man bare fortsette med det Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 Snuff har jeg aldri hørt om før. Noe nytt? Snuff kom før snusen (som bare var en videreutvikling), så det er ikke så nytt nei. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Poppers er bedre, Skal vistnok brukest under sex, men det har jeg ikke gjort. Fungerer dritbra i fylla, dessuten varer det bare i ca 30sek. http://www.allaboutpoppers.com/ Poppers er ment for homser for at fiseringen skal bli slakkere. :!: :!: :!: Pokker er det du går på, MagE?? Siden du sier det er dritbra i fylla er det vel fordi noen homser tar deg bakfra i 30sek i den tro at du tror det er pilla... :!: Poppers er ikke bra det kjenner man. Og skjønner man ikke selv at det er skadelig kan man bare fortsette med det Tydligvis det er ikke alle som skjønner det siden de er i fylla!!! Endret 17. august 2005 av CorVette Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Snuff svir no sinnnnsykt Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Poppers er bedre Once you pop, you can't stop. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 herregud slutt å sitt å skryt av snus snuff og div annet tull bruk. Det er kun det denne tråden dreier seg om. Rent skryt og tror det er så sinnsykt tøfft. nei det er latterlig rart jeg i det hele tatt klarer irritere meg over det. Og nei slutt å snakk om nikotinhelvette når du er 14år. Det blir en gang for dumt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) herregud slutt å sitt å skryt av snus snuff og div annet tull bruk. Det er kun det denne tråden dreier seg om. Rent skryt og tror det er så sinnsykt tøfft. nei det er latterlig rart jeg i det hele tatt klarer irritere meg over det. Og nei slutt å snakk om nikotinhelvette når du er 14år. Det blir en gang for dumt Jeg har misbrukt nikotin nå i flere år, sanrt er jeg ute på gata. Snus er digg! Bruk tunga og skufle. Snus FTW! Det er kult! Nå kan du også bli kul Endret 18. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå