Gå til innhold

Tråden om snuff


lokeland

Anbefalte innlegg

huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! :p

 

men for all del.. snuff i vei..

Det finnes faktisk nikotinpiller, da :)

 

Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken.

merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall

Det opptas i blodet om du stikker dem i rompa også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, mange gullkorn i denne tråden.

 

Ble litt nysgjerrig på snuff jeg. Er keen på å bare prøve det.

 

Det virker slik at folk oppfordres til begynne med snuff...

 

Hva med alle disse fjortissene på forumet her da, de vil jo også lese det og så slenge seg på bølgen...

 

 

merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall.

Det opptas i blodet om du stikker dem i rompa også 

En smiley etter den setningen der,var litt suspekt.Har du prøvd med tyggegummi også?

 

Hva blir det neste tro? trøkker pilla opp i nesa og trekker inn...?

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe meg en nikotinpille, knuse den, for så å sniffe et par linjer. Etter det skal jeg ordne litt mekk bestående av tobakk og snus, så skal jeg røyke det i bong. Når jeg har gjort det, skal jeg blande tobakk, snus, snuff, og litt knuste nikotinpiller, legge alt i en papirpose, så skal jeg gå rundt hele dagen med posen over kjeften og inhalere alt, samtidig mens jeg tygger en pakke nikotintyggis.

Lenke til kommentar
Poppers er bedre, Skal vistnok brukest under sex, men det har jeg ikke gjort. Fungerer dritbra i fylla, dessuten varer det bare i ca 30sek.

 

http://www.allaboutpoppers.com/

Poppers er ment for homser for at fiseringen skal bli slakkere.

:!: :!: :!: Pokker er det du går på, MagE?? Siden du sier det er dritbra i fylla er det vel fordi noen homser tar deg bakfra i 30sek i den tro at du tror det er pilla... :p :!:

 

Poppers er ikke bra det kjenner man. Og skjønner man ikke selv at det er skadelig kan man bare fortsette med det
Tydligvis det er ikke alle som skjønner det siden de er i fylla!!! :tease: Endret av CorVette
Lenke til kommentar

herregud slutt å sitt å skryt av snus snuff og div annet tull bruk. Det er kun det denne tråden dreier seg om. Rent skryt og tror det er så sinnsykt tøfft. nei det er latterlig rart jeg i det hele tatt klarer irritere meg over det. Og nei slutt å snakk om nikotinhelvette når du er 14år. Det blir en gang for dumt

Lenke til kommentar
herregud slutt å sitt å skryt av snus snuff og div annet tull bruk. Det er kun det denne tråden dreier seg om. Rent skryt og tror det er så sinnsykt tøfft. nei det er latterlig rart jeg i det hele tatt klarer irritere meg over det. Og nei slutt å snakk om nikotinhelvette når du er 14år. Det blir en gang for dumt

Jeg har misbrukt nikotin nå i flere år, sanrt er jeg ute på gata.

Snus er digg!

Bruk tunga og skufle.

Snus FTW!

Det er kult!

Nå kan du også bli kul

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...