Gå til innhold

Tråden om snuff


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint LarsP! :p

Det er patetisk å snuse, røyke og snuffe (og selvfølgelig hasje), men er man først vært så dum og kommi utti nikotinhavet, på det dype, er det vanskelig å komme seg til land igjen! =/

Tull! Det er bare fordi alle sier det er så vanskelig å slutte at folk tror det, men det gjelder bare å ha rette innstillingen i hodet. Jeg slutta akkurat å røyke etter 1 1/2 års røyking, det var ikke vanskelig fordi jeg hadde rette innstillinga. Angrer ikke litt engang.

 

*Edit: selv om det ikke er lang tid og jeg ikke ble alt for avhengig (har lært at man blir avhengig av ca 100 sigaretter, men uansett..) så kjenner jeg folk som har røkt lenge, og èn jeg kjenner klarte å slutte etter 15 år. Han også hadde rette innstillingen.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Ført røyking, så snus og nå snuff! hva blir det neste. Overdose av snuff etterfulgt av er jævla brøl (svir i nesa) og full styrt i golvet... :!: ! Hva tenker dere med folkens..!

 

Jo, de fleste ville vel svart hjernen med den er ved så nedstøvet av snuff at den fungerer ikke :p

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! :p

 

men for all del.. snuff i vei..

Det finnes faktisk nikotinpiller, da :)

 

Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken.

Lenke til kommentar
huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! :p

 

men for all del.. snuff i vei..

Det finnes faktisk nikotinpiller, da :)

 

Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken.

merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...