Shotherra Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 CorVette: Innlegget ditt får meg til å tenke på Platon og Nietzsche. Du må være vår tids store tenker. Du har vel ikke snust inn snuffen for å komme fram til det?? anyway, tar det som et komplimang... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 *Vandrer ut av tråden mens han mumler noe sånn som: Huff, jeg trodde dere snakket om de 8MM-filmene jeg har nede i kjelleren* Det tar vi i filmforumet, Lars Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Ganske standard snuff.. President! Dro nettopp ei remse av den.. Herlig! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Fint LarsP! Det er patetisk å snuse, røyke og snuffe (og selvfølgelig hasje), men er man først vært så dum og kommi utti nikotinhavet, på det dype, er det vanskelig å komme seg til land igjen! =/ Tull! Det er bare fordi alle sier det er så vanskelig å slutte at folk tror det, men det gjelder bare å ha rette innstillingen i hodet. Jeg slutta akkurat å røyke etter 1 1/2 års røyking, det var ikke vanskelig fordi jeg hadde rette innstillinga. Angrer ikke litt engang. *Edit: selv om det ikke er lang tid og jeg ikke ble alt for avhengig (har lært at man blir avhengig av ca 100 sigaretter, men uansett..) så kjenner jeg folk som har røkt lenge, og èn jeg kjenner klarte å slutte etter 15 år. Han også hadde rette innstillingen. Endret 16. august 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Ganske standard snuff.. President! Dro nettopp ei remse av den.. Herlig! Det var noen som sa at det var så fantastisk, og jeg prøvde, men jeg kan ikke akkurat si at det skjedde noenting. Jeg tok rimelig mye på engang, ikke vet jeg om det er nok, men mye var det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Eneste effekten du fikk var vel at det svidde litt i nesa.. Problemet til mange er vel da at de ikke har den retta instillinga da, inkludert meg! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Eneste effekten du fikk var vel at det svidde litt i nesa.. Problemet til mange er vel da at de ikke har den retta instillinga da, inkludert meg! Det kalles fornuft Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Det også.. Det jeg lider av er dumskap! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ført røyking, så snus og nå snuff! hva blir det neste. Overdose av snuff etterfulgt av er jævla brøl (svir i nesa) og full styrt i golvet... :!: ! Hva tenker dere med folkens..! Jo, de fleste ville vel svart hjernen med den er ved så nedstøvet av snuff at den fungerer ikke Endret 16. august 2005 av CorVette Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 På "Snask" (elns) på byporten i oslo, får alle kjøpt snuff og sigarer osv JA, selv de som er 14-15. Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 snuf er digg!! halve klassen satt å snufa for en ti tilbake.. d var tider ass... men altså d renkser jo opp nesa også svir d så godt!! d er rett og slett deilig m snuf!! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! men for all del.. snuff i vei.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Haha, mange gullkorn i denne tråden. Ble litt nysgjerrig på snuff jeg. Er keen på å bare prøve det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 fjortiss fjortiss fjortiss Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! men for all del.. snuff i vei.. Det finnes faktisk nikotinpiller, da Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skjønner ikke poenget med dette produktet. Det virker ca like kult som å sniffe hockeypulver. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Husker de i klassen min gjorde det før! Sniffa hockeypulver altså! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skjønner ikke poenget med dette produktet. Det virker ca like kult som å sniffe hockeypulver. Guttene har sett Scarface, tenker jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg skjønner ikke poenget med dette produktet. Det virker ca like kult som å sniffe hockeypulver. Guttene har sett Scarface, tenker jeg Synd at de ikke gamle nok til å hverken kjøpe snuff eller leie Scarface lovlig i Norge. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 huff huff.. fjortiss fjortiss fjortiss? hva blir det neste? nikotinstikkpiller? hele klassen sitter samlet å putter nikotinstikkpiller i hverandre, en herlig følelse! men for all del.. snuff i vei.. Det finnes faktisk nikotinpiller, da Lillebroren til en kompis kjøpte seg en boks med slike, siden de tydeligvis smakte det samme som Hawken. merk deg ordet: NikotinSTIKKpiller.. har ike jeg sett noe til ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå