Gå til innhold

Tråden om snuff


lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint LarsP! :p

Det er patetisk å snuse, røyke og snuffe (og selvfølgelig hasje), men er man først vært så dum og kommi utti nikotinhavet, på det dype, er det vanskelig å komme seg til land igjen! =/

Ikke for å være frekk men du er født i 90. Hvordan har du rukket og hatt råd til å bli avhengig så ung?

 

EDIT: Tenkte meg ikke om du er jo 14/15 så er mulig..

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Vær gang jeg ser på topicen så tenker jeg alltid kokain... før jeg tenker meg skikkelig om da.

 

Bogan, kanskje han begynte tidlig. Jeg prøvde røyk i 6. klasse eller noe .. Men jeg fant ikke helt vitsen, fikk meg en fortjent straff :roll:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Vær gang jeg ser på topicen så tenker jeg alltid kokain... før jeg tenker meg skikkelig om da.

 

Bogan, kanskje han begynte tidlig. Jeg prøvde røyk i 6. klasse eller noe .. Men jeg fant ikke helt vitsen, fikk meg en fortjent straff :roll:

Joda, men for å bli avhengig så skal det ganske mye til konstant i en lang periode... Jeg hadde ikke råd ti lå finnansierer så mye nikotin på uskolen at jeg kunne bli avhengig da.. skal tross allt røyke en god del hver dag jævla lenge

Lenke til kommentar

Og straffen var? :)

Begynte tidlig ja! Ikke noe problem om du borde i det rette miljøet.. Var aller først pyskisk avhenging det første året også merka jeg etterhvert at kroppen ble forbanna når den ikke fikk godsakene sine! =S Uansett synes jeg det er morsomt å prøve noe nytt, men hasj og kokain ække bra.. :) Men snuff derimot.. :love:

 

Edit: I startan ble noe kjøpt, noe bomma og noe fikk du eller kjøpte du billig fra folk som stjålte! Eventuelt var med på det selv.. Ikke vanskeligere (eller dummere) enn det!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Straffen var en helsikkes prat med foreldra mine, og så fikk jeg forbud mot pc og internet en stund.. Og da spilte jeg relativt mye wolfenstein på nettet :p

 

Skjønner ikke vitsen med røyking, JEG synes ikke det smaker noe, så hvorfor begynne med noe som ikke smaker godt, det stinker, det koster FLESK og du VET Du dør av det..

 

"0o0o0 se på meg, jeg dør før deg"..

Lenke til kommentar

Snuff er ut, akkurat som snus som jeg sa i den andre tåden.. Skaff dere et liv folkens. Ja et fjortiss produkt..

 

Nå skjønner jeg hvorfor ulykkestatistikken er så høy blant unge bilfører, de er så jævla opptatt med å få snust opp den snuffen men de kjører... :tease:

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...