Shaper^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hva med noen nye screenshots på gamer.no sia, har jo vært de samme i flere uker nå! Før fikk dere jo screenshots annahver dag og dere la dem ut og, men får dere ikke det lengre? Endret 15. august 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Færre oppdateringer i sommer Du kan og vurdere og forandre topicen litt Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Joda, men det er da ikke fellesferie lengre da... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Joda, men det er da ikke fellesferie lengre da... Bare en uke til skolen starter igjen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg drar til Tenerife i morgen, så det er ikke ALLE som er hjemme selv nå på slutten av ferien. BTW: Du burde endre topic, da den ikke sier stort. Dessuten ør du forklare litt bedre i selve posten. Er det noen spesielle spill du tenker på? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Joda, men det er da ikke fellesferie lengre da... Bare en uke til skolen starter igjen En uke nei?? Begynner på onsdag jeg :S Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 [iC' date=15/08/2005 : 12:53] Jeg drar til Tenerife i morgen, så det er ikke ALLE som er hjemme selv nå på slutten av ferien. BTW: Du burde endre topic, da den ikke sier stort. Dessuten ør du forklare litt bedre i selve posten. Er det noen spesielle spill du tenker på? Ingen spesielle nei, men jeg syns bare screenshots er moro å se på, men hverken Gamer.no eller games.no har fått noen nye screenshots av noenting.. Syns det er litt leit egentlig Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vi er lei for den svært dårlige (eller ikke-eksisterende) oppdateringen av skjermbilder de siste 3-4 ukene. Det kommer av tekniske problemer med bildesystemet, og vår teknikker har ikke hatt mulighet til å reparere problemet enda pga. flytting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå