Trigan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg sliter med et følgende problem: Om jeg skal kopiere private opptakk som ligger på mine DVD plater til harddisk på min stasjonære maskin, får jeg alltid feil og beskjed at DVD kan ikke leses. På min bærbare funker samme DVD uten problem. Jeg har ingen problemer med å skrive til DVD eller spille av film på samme maskinen. Jeg bruker en "NEC ND-2500A DVD±RW 8x". Noen som har noen forslag, borsett fra å kjøpe ny DVD spiller? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
Trigan Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hei. Bruker XP sp1 på stasjonær og XP sp2 på bærbar. Lenke til kommentar
viztnd Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Her kan det være mange årsaker. Du sier lite om hvor de platene er brent. Er det på en dvdbrenner på en pc eller på en dvdopptaker. Er platene "finalized"/lukket/sluttbrent? Takler den stasjonære maskinen DVD+R eller DVD-R (avhengig av medium du har brent på)? Har du prøvd et annet medium? Gi svar på disse spørsmålene og du vil være nærmere et svar som er til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå