arokh Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Dette er diskusjon-forum, men når du har en så negativ holdning til det som blir diskutert så ser ikke jeg noe vits i argumentere for eller imot. Du er tydligvis fan av Gentoo (som er en fin distro), at du ikke liker Slackware er helt greit, men hvis du vil ha en diskusjon ang. Slackware så kan du holde det på et sakelig nivå. Ikke kom med utalelser som "Slackware er dødt" osv. Ville tro at det er kun du som tolker holdningen min som negativ, du er litt for religiøs når det gjelder distribusjonen din. "slackware er dødt" uttalelsen skal jeg gå med på er usaklig, men hvis du skal påstå at jeg ikke har noe her på forumet å gjøre pga noe slikt så kan du bare rulle inn puppen. Ser forøvrig ikke på meg selv som "fan" av noen spesifikk distribusjon, selv om jeg liker Gentoo godt. Endret 22. august 2005 av arokh Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg må nok se meg enig i Olear her ja.. Virker som om mannen bak Slackware, har drept en nær slektning av deg eller no. Slackware er neppe så dårlig som du skal ha det til, og faktisk, så er Slackware den distro'n jeg trives best med. Man lærer som regel masse av slackware, og man lærer ikke bare slackware, man lærer linux/gnu generelt, og jeg vil si at Slackware er nyttig for alle som vil lære mer av linux. Jeg er fortsatt på nybegynner nivå, men har kommet meg veldig ved hjelp av Slackware. Hadde neppe lært så mye av gentoo tror jeg.. Særlig i.o.m at jeg aldri fikk installert det skikkelig.. Endret 24. august 2005 av Petter3k Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Man bestemmer da selv hvor mye man vil lære om linux, uansett hvilken distro man velger. Man blir ikke akkurat en beinharka linux/unix-konsulent av å installere verken slack, gentoo eller <insert distro or os here>. Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Nå har vi diskutert (eller kranglet om du vil) dette i en annen tråd, ikke bruk denne også Som sagt så har ikke distroen noe å gjøre med hvor mye man lærer, det som bestemmer er hva man selv er villig til å lære. Nå skal det være sagt at noen distroer "tvinger" deg til å lære, men det er ingenting som hinderer deg i å lære like mye i en litt "enklere" distro. Endret 24. august 2005 av olear Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 dette ligner mer på en "distro war" tråd en en "Gentoo 2005.1 sluppet!" tråd som Gimer har i sigen sin: make install - Not war Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 make: *** No rule to make target `install'. Stop. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 som Gimer har i sigen sin: make install - Not war Hvem er Gimer ? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 som Gimer har i sigen sin: Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 ser det er på tide med nytt tastatur, "p" er blitt en treg tast. mente Gimper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå