Xantix Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har det problemet at når jeg er ferdig med å brenne en plate så hjelper det ikke hva jeg gjør senere. Om jeg velger noe annet eller velger å avslutte nero/nero express så henger programmet seg opp og dvd brenneren min "dør". Jeg klarer ikke å drepe nero og andre programmer lar seg siden ikke starte. Eneste muligheten jeg har er å re-starte. Det er ikke mye kult å starte pc'en for hver plate man brenner Jeg kjører windows xp pro, service pack 2 og har ingen andre brenne program installert på maskinen. De andre programmene inn under nero startsmart har jeg ingen problemer med, og avsluttes fint. Får jeg ikke noe bra tips så går jeg tilbake til 6.3.1.25 som har fungert glimrendes før. Har ny windows installasjon så jeg vet ikke om den også vil få problemer nå. X. Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har samme problemet, skjer dog ikke etter hver eneste brenning.. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bruker nyeste versjon, som er 6.6.0.16, og har ingen problemer. Har akkurat installert Windows på nytt, så har ikke oppdatert fra en tidligere versjon. DVD-RW: NEC 3520A, som jeg akkurat har flashet med nyeste firmware (3.05). Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Last ned nyaste versjoen http://www.nero.com/eng/nero-up.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå