Hansa92 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Mulig å gjøre sånn folk kan se utstyret mitt på Thottbot? og finne meg når de søker på navnet mitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Heisann! Vil anbefale deg å bruke Allakhazams tjeneste isteden Meget enkelt å bruke.. Last ned et lite program, kjør det, start wow, exit og upload. Instruksjoner finner du her Mvh. Trill EDIT: Vil vises slik Endret 14. august 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 takk for raskt svar Men jeg vil helst ha det på Thottbot så hadde vert fint om noen visste hvordan man gjorde det, så skrive det her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) takk for raskt svar Men jeg vil helst ha det på Thottbot så hadde vert fint om noen visste hvordan man gjorde det, så skrive det her Muligens noe herfra du er interresert i? http://www.thottbot.com/?p=download Brukte det før, men er litt mer avansert tror jeg? Men jeg er ikke spesielt teknisk da. Hehe... Ihvertfall ikke når jeg har et fullt brukande og enklere alternativ handy. Trill Endret 14. august 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hvorfor heller på thottbot?, allakazam er mye bedre og mye mere populær side Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har nå merka at Allakhazam er en bedre side, men i begynnelsen syntes jeg at Thottbot var mer oversiktelig og lettere... Tusen takk for veldig raske svar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jeg også brukte thottbot i begynnelsen..... men nå er det bare allakazham Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Denna topicen fikk tankene mine over på helt andre ting enn WoW... Og det var ikke nødvendigvis sånne tanker jeg ville ha i hodet Endret 15. august 2005 av Rookie_NO Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Allakhazam er en fin side, men latterlig treg. Bruker thott. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Thottbot er da mye tregere enn allakhazam til tider.. det kommer helt ann på når på døgnet du besøker siden. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sjønner det ikke, har ikke add ons men alikavel er jeg på thottbot. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sjønner det ikke, har ikke add ons men alikavel er jeg på thottbot. Uhm... samme er jeg. Ikke helt oppdatert men.. Merkelig. Kan vel kanskje være at noen har inspecta oss ellerno og dermed blitt uploada..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons 10hi Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons 10hi Jeg har massevis av addons, men aldri i verden om jeg legger inn igjen Cosmos. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons 10hi Jeg har massevis av addons, men aldri i verden om jeg legger inn igjen Cosmos. Du har med andre ord hatt det før, kan det være årsaken? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ellers har du alltids - www wowrankings.com Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Thottbot-plugin'en har mulighet for å samle på target-info. Så om noen har skrudd på den funksjonen, hatt deg som target, og så kjørt cosmos.exe, har du havnet på www.thottbot.com. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 tror dere blir uploada omd dere har cosmos. men så sa jo dere at dere ikke hadde addons 10hi Jeg har massevis av addons, men aldri i verden om jeg legger inn igjen Cosmos. Du har med andre ord hatt det før, kan det være årsaken? Jeg har hatt det før ja. Men på den tiden spilte jeg på en annen server. Skifta fra Cosmos lenge før jeg skifta til Azjol-Nerub som jeg spiller på nå (og etter jeg fjerna cosmos var det diverse bugs med UIet mitt, så jeg sletta også WTF og WDB-mappene, samt fjerna hele interface-mappa i mellomtida). Uansett tror jeg vi har fått svaret vårt av atrax nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå