Gå til innhold

Billig LCD til fatter

djorgen

Anbefalte innlegg

Hei og hopp HW-folk

Fatter løp inn til meg og pekte ivrig i dagens Elkjøp-avis... De skal visstnok selge en LG Flatron L1930SQ for et par gærninger imorra. Noen som vet NOE om denne?

LG lager jo greie skjermer, og 2000,- for en 19" skjerm ekke gærent. Gamlingene skal kunne bruke skjermen til "kontorarbeid", dvs lese VG, høre på musikk, sjekke Fokus, og kaanskje se en pårrfilm eller to. :ermm:

Så.. Er dette et greit kjøp? Kan da ikke være et katta-i-sekken-kjøp - LG har da bra skjermer om dagen? Her er et par linker til sider om skjermen..:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=31869

http://www.lge.com/catalog/prodmodeldetail...39&modelCategor

Takker for alle svar som måtte komme... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisguiden har bare butikker som gidder å betale for å stå der.

Når det er sagt kommer sikkert din far til å mene at dette er verdens beste kjøp. Spesielt hvis han sitter på CRT fra før :D

Ja... Nettopp det han gjør.

Så vi går nok for denne. Takk for (de 2) svara. ;)

Lenke til kommentar

Litt kjipt er det jo om Jenna får døde piksler midt i...

LG lager jo generelt gode skjermer. Jeg prøvespilte en LG L1715SS ved siden av min Nec 1760NX. LG hadde noe kjipere farger, tydelig blått-dominerende som jeg ikke helt fikk stilt på i farta, men ellers ikke noe plagsomt å sette fingern på. Når jeg kun brukte LG-skjermen syns jeg det var helt flott. Intet etterslep eller noe.

Nå er ikke denne 19" fra samme serie, men jeg har inntrykk av at LG gir temmelige trygge skjermer til en god pris.

Men hva var nøyaktig pris? 2000,- er jo latterlig lite for 19".

Edit: Fant den HER.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...