carl-kr. Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) har nettop bygget en ny pc. starter og går...kommer til "hovedkort bildet"men ikke lengre. virker som at den ikke vil boote kommer meg ikke inn på bisos heller. maskinen virker stabil og ingen ulyder. her er oppsettet: -oppgraderings pakke fra komplett -radeon 9600pro -Chenbro Gaming Box Black/Orange 350W Strømforsyning hovedkortet er da et K8M Neo-V , og for de som skjenner til MSi hovedkort så kommer jeg bare til det V-CLASS skjermbildet og der er det stopp. Endret 14. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) kom meg et hakk videre er nå under instaleringen av windows... er der maskinen laster inn filer også står det kjernefeilsøking i parantes slik: laster inn filer.................(kjernefeilsøking).. skjønner ingenting har jo instlert windows 100 ganger før. edit: fikk innstalert windows...nå far jeg bare lesefeil på disk problem etter problem!! Endret 14. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Prøv med en annen harddisk. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Prøv med en annen harddisk. har testet hardisken på en annen maskin..og ram`en. komponentene virker. snakket med komplett,de mente det var cpu eller hk som var defekt. sender de inn idag så får jeg vell tillsendt nytt irriterende.. Endret 15. august 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå