Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Noen har sagt det lenge .. jeg har sagt det også ganske lenge ... men nå sier jeg det offisielt... JEG TRENGER HJELP!!!!!!! ja Kebab Gud var ikke som de andre barna Hjelp!! _________________ www.gfx-hysteria.com 7p7 = religion og et politisk parti! [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-08-06 21:26 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hvorfor vanærer du tux? vi må samles for å hjelpe kebab, som holder på å gå vet. dette kommer tydelig frem i hele forumet, tydligere i søppel og _meget_ tydlig i SO. også mulig å oppdage på #hw.no noen forslag til terapi, folkens? fondus? CFD? anders? ( ) soso? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 sjanten: nå skal jeg lage KPC-NL1 .. du kan gjette hva L står for Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg var ikke med i lista til sjanten, men får jeg lov til å hjelpe? Når jeg var på hytta så leste jeg Hjemmet. Der kunne man skrive til Hjemmet. Hjemmets lege for å være helt nøyaktig. Der leste jeg om en som var slik som Kebab er nå, han fikk god hjelp og svar ifra "legen". Hvis du gidder å kjøpe hjemmet da... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 nice aderlig! kebab: Liten? Lommelykt? Lys? Liable? Lie? nei, si det du kebab, og kom igang. det ser ut til at du trenger noe tidsfordriv som pcbygging :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 L= linux ... jeg sa at KPC-N1 skulle kjøre linux men sån ble det ikke men KPC-NL1 skal vÆre KPC-N1 bare med linux...OK? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hehe :smile: ja, det blir jo en helt ny maskin. du får enten få noen proffer til å skjære TuX inn i treet eller kjøpe tux-pcbadge Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg tror vi må prøve å oppgradere firmware på k-dog. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 22:06, SirHartge skrev:Jeg tror vi må prøve å oppgradere firmware på k-dog. ja, de blir ikke færre bugs med åra i biologisk software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå