nunatak Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har tenkt å kjøpe bærbar til skolebruk + fin å ha som reserve til noe spilling når den stasjonære ikke er i nærheten. Vil gjerne ha dette: - Ikke for tung, under 2,5/3kg - PentiumM prosessor 1,7Ghz eller bedre(eller tilsvarende AMD) - 1GB RAM - DVDBrenner - Trådløs - Bra batteri, jo lengre batterilevetid, jo bedre! Har sett på muligheten til å importere en Dell Inspiron 700m fra USA (siden denne modellen ikke er mulig å få tak i i Norge ) Og bruke et firma som www.jetcarrier.com for å frakte den til Norge. Noen som vet om dette gir en ålreit pris for hva du får? Og hvor mye pakken som Dell sender veier? Siden dette har en del med fraktprisen å gjøre. Noen forslag til bærbar, enten det er Dell eller noe annet.. er åpen for forslag! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dell 700m = AOpen 1551. Dell 700m er bygd på AOpen 1551. Så den får du faktisk her i Norge. Bare litt annerledes chassis. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Lurer fremdeles på om det er en god ide å importere fra USA, som tidligere nevnt.. Eller om dette vil bli dyrere enn å kjøpe tilsvarende i Norge. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Med alle de laptopene som er å få kjøpt i norge i dag, skjønte jeg ikke helt hva det er som gjør så 700m spesiell. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Jaja.. synes den så ut som et veldig bra alternativ i forhold til hva jeg ønsket.. menmen, nå har jeg funnet en annen driitrå løsning! http://www.shg.no/produkter/infobox.asp?mo...O&varenr=550709 heter den.. har du noengang sett så mye specs til såå liten pris? Er nesten for godt til å være sant, samme oppsett inni en Dell koster fort 4-5000kr mer! Noen som har noen erfaringer med shg Computers, som forresten er et ungt danskt firma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå