Gå til innhold

Harddiskproblemer! Maskinen finner ikke harddisken

Chatnoir

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med harddisken min.

Jeg har windows 98 på maskinen og ønsket å formatere c-disken for å legge inn windows xp.

Fikk ikke formatert, prøvde å ta ut disken for å sette den inn i en annen maskin, for å formatere den der. Men harddisken passet ikke inn i den nye maskinen,så jeg satte den tilbake i den gamle. Men nå vil ikke maskinen kommunisere med harddisken. Maskinen finner ikke harddisken!

Har sjekket ledninger/kabler, men finner ikke at noe er feil der. Hva skal jeg gjøre? Er det noen som kan hjelpe meg? Er harddisken ødelagt?

Mvh

Chatnoir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ledninger/kabler til harddisk i en bærbar? Er tråden din plassert i riktig forum?

For å si det sån, så har du rett i at tråden er feilpostet, men hva trodde du hdd osv. var koblet sammen med i en bærar då? det er koblet sammen med ledninger ol. akkurat det samme som en stasjonær.

Tråden er raporter (grunnet feil posting)

Lenke til kommentar
For å si det sån, så har du rett i at tråden er feilpostet, men hva trodde du hdd osv. var koblet sammen med i en bærar då? det er koblet sammen med ledninger ol. akkurat det samme som en stasjonær.

I alle de bærbare jeg har vært borte i kobles harddisken rett mot kombinert strøm/signal interface og ikke mot løse strøm og signalkabler som i en en stasjonær maskin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...