Chatnoir Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg har problemer med harddisken min. Jeg har windows 98 på maskinen og ønsket å formatere c-disken for å legge inn windows xp. Fikk ikke formatert, prøvde å ta ut disken for å sette den inn i en annen maskin, for å formatere den der. Men harddisken passet ikke inn i den nye maskinen,så jeg satte den tilbake i den gamle. Men nå vil ikke maskinen kommunisere med harddisken. Maskinen finner ikke harddisken! Har sjekket ledninger/kabler, men finner ikke at noe er feil der. Hva skal jeg gjøre? Er det noen som kan hjelpe meg? Er harddisken ødelagt? Mvh Chatnoir Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ledninger/kabler til harddisk i en bærbar? Er tråden din plassert i riktig forum? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Ledninger/kabler til harddisk i en bærbar? Er tråden din plassert i riktig forum? For å si det sån, så har du rett i at tråden er feilpostet, men hva trodde du hdd osv. var koblet sammen med i en bærar då? det er koblet sammen med ledninger ol. akkurat det samme som en stasjonær. Tråden er raporter (grunnet feil posting) Lenke til kommentar
Chatnoir Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Beklager, tråden er feilplassert! Er ny her! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg skjønner ikke problemet , sett i win xp cden og instaler , hvorfår knøle med og formatere ??? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ser at du er ny, men fortsett diskusjonen i dne andre tråden du... så blir denne tråden "henrettet", eller closed som det kalles på fag språket. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 For å si det sån, så har du rett i at tråden er feilpostet, men hva trodde du hdd osv. var koblet sammen med i en bærar då? det er koblet sammen med ledninger ol. akkurat det samme som en stasjonær. I alle de bærbare jeg har vært borte i kobles harddisken rett mot kombinert strøm/signal interface og ikke mot løse strøm og signalkabler som i en en stasjonær maskin. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Stenges dobbeltpost aktiv tråd er her :http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=456945&st=0entry4668152 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg