Xantix Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Noen som vet om en måte, evt program som dreper prosesser som ikke en gang windows oppgavebehandling klarer å drepe? Uten å måtte logge ut eller re-starte maskinen. X. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 kjekt om du hadde nevnt hvilke(n) prosess som ikke lar seg avslutte ..men uansett-> et par knep kan man utføre som gjør av prosesser avsluttes fortere og raskere. følgende nøkler i registeret vil rette på noe (cut'n paste fra tweaktownartikkel): [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop] HungAppTimeout=4000 Delay before a hung application is allowed to terminate (each 1000 = 1 sec) WaitToKillAppTimeout=4000 Delay before windows finally starts to shutdown (each 1000 = 1 sec) MenuShowDelay=20 Delay before a menu pops open. (each 1000 = 1 sec) AutoEndTasks=1 Automatically closes running applications when Windows shuts down. sekundverdiene kan man leke litt med dersom man ønsker det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 XP: taskkill /im calc.exe 2000 /m admin tools: kill calc -f Dette dreper hvertfall alt jeg har hatt problemer med. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Det er nero 6.6.0.15 jeg sliter med nå. Hver gang jeg er ferdig med å brenne noe og velger "new project" så henger den og uansett hva jeg gjør så får jeg ikke drept den. Hverken via task manager eller ved å skrive taskkill X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå