Eulogy Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Halloen. Fikk en ny HD på fredag som skal brukes i en bærbar pc. Når jeg skal installere XP så loader setup som vanlig, den laster inn filer osv. Men når det kommer fram til hva jeg vil, som f.eks trykke enter for å installere windows, så skjer det problemer. Når jeg trykker enter så står det at det ikke er installert noe harddisk i pcen og det står at jeg må sjekke konfigurasjonen osv osv. Dette får jeg opp med to forskjellige XP cder, og jeg har prøvd harddisken i 3(!) forskjellige bærbare pcer. Er det noen som vet hva som kan være galt her? Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Finner biosen disken? Sjekk jumper oppsett. Dr. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har den som master. Bios finner ikke disken. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Finner ikke bios disken er det ikke sikkert biosen støtter harddisker med så stor lagringsplass, flash(oppdater) biosen til nyeste versjon så er problemet sikkert fiksa. Endret 15. august 2005 av BKB Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Det er bare en 40GB. Tror den er liten nok til at bios skal støtte den Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det en SATA disk? Nå har jeg ikke så mye erfaring med bærbare, men jeg går ut ifra at du må installere SATA drivere for å få de til å virke på bærbare også... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Nope. Er ikke SATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå