alexrune Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har fått låne hjem en nesten ubrukt Tokina AF28-300mm F4-6,3 Akkurat kjøpt meg Nikon D50 som jeg monterte dette på. Af`en fungerer veldig bra det virker som om det tar gode bilder. er veldig ny på dette så jeg har ikke god peiling på bildekvalitet... Ikke fått noe pris på dette enda, men er dette noe og spare på?? I så fall hva bør være en ca pris på dette. Skal være kjøpt i USA for 3 år siden. Hilsen glad nikon amatør Endret 14. august 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Fready Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei! En ny sigma med samme zoom og lysstyrke får du under 2000,- så jeg ville nok ikke gitt så mange hundrelappene for dette objektivet... Kvalitetsmessig vil nok dette være under middels med så stort zoom-omfang, men sikkert greit nok i en startfase :-) Lykke til! Mvh Fready Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå