Ondskapen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg sitter her på rommet mitt å mangler lagrings plass på min PC... (er kanskje ikke så rart når jeg bare har 40GB...) Så lurte jeg på hvilken disk jeg skule velge... Har sett litt på Samsung sine disker. Er disse noe gode? Jeg har seff noen krav: Mellom 200 - 250GB Så støysvak som mulig Og så god ytelse og kvalitet (vil gjerne ha den en stund) Det MÅ være en 3,5 Hva er det SATA greiene? er det noe kun speile hovedkort takler? Og til slutt... er det vanskelig å koble til en harddisk(sikert mange som syntes det er et dumt spørsmål, men jeg lurer..)? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 SATA er etterkommeren til IDE. Seagate og Samsung har begge stillegående disker. Link til Samsung-disk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hitachi deskstar 7k250 250gb disk, har den selv, og er svert fornøyd med den, den er stillegående og høy ytelse. https://prisguiden.no/produkt/8890 pris 934kr. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) hva er forskjelden på disse diskene ? Noen som har hatt begge å kan samenligne dem... Har en totalt støy svak pc så det hadde vært digg med en lyd løs harddisk og... Edit: Jeg har en Saegate Barracuda 40 GB. Er der da lurt å kjøpe en av samme lag eller? Endret 14. august 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 spiller ingen rolle om du kjøper en av samme slag eller ikke, men hvis du synest den er støysvak, kan du jo kjøpe en samme disk, bar emde 200 eller 250gb. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 ok. Men hva er forskjelden på Samsung og Hitachi dissker? Må man instalere noe ekstra får at disken skal fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå