Brack Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvilket program anbefaler dere til å brenne VCD'er med? Tenkte i hovedsak på å brenne .avi filer. Mvh Brack Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vanligvis benytter jeg Nero til dette formålet, men somme ganger har det oppstått problematikk knyttet til konverteringen av det relevante videoformatet. Dermed har jeg ofte anvendt VirtualDub i tillegg, for å konvertere videofilen til MPEG1 (MPEG2 dersom jeg skal brenne SVCD). Det er i hvert fall en løsning som har fungert knirkefritt, men du kan jo alltids google etter et verktøy som gjør alt dette automatisk. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Nero bruker jo flere timer på å encode en film på 40 min... Synes det er litt i meste laget. Så hadde håpet på noe annet! Mvh Brack Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nero bruker jo flere timer på å encode en film på 40 min...Synes det er litt i meste laget. Så hadde håpet på noe annet! Det er jo derfor jeg bruker VirtualDub. Da slipper Nero å konvertere videofilen. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Aha, takk skal du ha! Skal se nærmere på det. Mvh Brack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå